Gå til innhold

Drittlei av prøving allerede jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble lett gravid med de 2 barna vi har, men denne spiren vil visst ikke sitte.. er nå på dag 30 i syklusen, testet negativt i dag og i forgårs så mensen er nok her hvert øyeblikk. Er vel snart over i 6 pp:( Har aldri prøvd så lenge før, nr 2 satt på første forsøk så jeg var ikke helt innstilt på at det skulle ta litt tid denne gangen.

Har bestemt meg for at jeg ikke skal handle billige graviditetstester, for jeg blir bare fristet til å ta dem før IKM.. fra nå av skal jeg ikke kjøpe en test før jeg er over IKM om jeg skulle være så heldig en dag..

Og hva er vitsen med å ha sex annenhver dag når en søren ikke blir gravid av det uansett?! Litt pms i dag merker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk vi er flere!

Er i 6 pp nå, og har ikke trua nå heller :-P Er 5 dpo, men har det bare på følelsen at den ikke sitter. Denne gangen ble det bare sex el-dagen (dvs dagen monitoren viste max første dag). Går lei, jeg altså! Er trøtt og sliten om dagen også, så jeg har mest lyst til å sove, ikke ha sex *he he he*.

Har en sønn fra før. Han satt på 3. forsøk. Det blir legen her nå. Er 35 år, så her er det ingen tid å miste!

Skrevet

Dritt lei av prøvingen jeg også!:) Mannen derimot har aldri vært så happy før! Hehe.

Har bare hatt sex når vi har hatt lyst siden jeg sluttet på P-pillen for 6 mnd siden, men nå skal vi virkelig gå inn for å prøve og time med EL! Så nå har jeg gått til innkjøp av EL-tester og Vitex for å kansje få bukt med spottingen min. Heldigvis er tanta regelmessig, men jeg tror spottingen er et lite problem selv om de lærde strides om akkurat det!:)

Venter vel EL om ca 10 dager tipper jeg:) Lykke til dere!

Skrevet

Det er noe drit når spiren ikke sitter! Men vi får bare bite i det sure eplet og prøve å få opp motet! Min kjære handlet sexy undertøy til meg for 600kr i går (fikk ganske mye!!) så vi skal kose oss med i neste pp. Spiren kommer nok til slutt, vi får bare være tolmodige! Lettere sagt enn gjort, jeg vet!

Masse lykke til alle sammen! Krysser fingrene mine for dere!

Skrevet

Ja, vi må bare være tålmodige og ikke stresse over det:) Og visst du er så "ung" som meg Esperanza så har jo vi all verdens med tid!:) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...