Gå til innhold

Babyjogger mini city, erfaringer? Noen som kanskje vil selge?

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Jeg har falt for babyjogger mini city etter å ha sett bilder og lest om denne.. Den passer alle våre behov for ei reisevogn/ vogn å ha liggende i bilen.. Vi ønsket en vogn som hadde god plass, med liggestilling, god kalesj og ikke minst lett... At den ikke er av de minste sammenlagt er ikke no stress! Den tar uansett mindre plass en city crossen..

Meeeen jeg har jo bare lest om den og har sett for meg at denne er perfekt! Så derfor lurer jeg på om noen har erfaring er deter å dele om denne vognen?

Og er det kanskje noen som har en fint brukt babyjogger mini til salgs??

Fortsetter under...

Jeg har hatt denne siden før mini ble født. Brukte den til storesøster først, som da var 3 år. Veldig bra og trille med henne, og hun hadde god plass! Senere har den ligget i bilen og vi har brukt den på 2 ukers ferie på Kypros, og ellers til shopping og småturer. De første månedene hadde vi adptere til maxi cosi på den også. Den er bare helt super. Ikke noe dårlig å si om den. Med stay put fottrekk ble den helt komplett;) Men jeg har ikke noen til salgs, da;)

Kjøpte min da snuppa var litt før 2 år tror jeg. Super trille og har vært kjempefornoyd med den - og har ikke tenkt å selge den med det første, selv om snuppa snart er 3 år. Kalesjen er helt super, god liggestilling, grei plass under vogna, lett å legge sammen osv..

Hun har fortsatt fin plass i den (hun er 96 cm lang), selv om den ikke brukes så ofte lenger - vogna bor i bilen :)

Er kanskje gravid nå, og har tenkt å behold vogna og kjøpe adapter for å kunne feste nyfødt-bilstol til den.

Så glad jeg er for å høre gode tilbakemeldinger! :-) For vognen er bestilt! Får den om noen uker, har bestilt fra england og vogna kommer på ca 1800.. sparte oss noen kroner på å bestille der, så håper at alt er bra med den :-) Regner med det! Gleder meg allerede!!

Om vi liker den godt kommer nok vi også investere i adapter til bilstol.. Men skal i første omgang bestille regntrekk og bøyle..

Har dere bøyle og i tilfelle hvilken? Jeg har sett litt på den med plass til kopp foran.. Det er jo så mye tilbehør å velge i om man er komfortabel med å bestille på nett og fra utlandet :-)

Annonse

Jeg betilte min på Amazon.. ----> http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_sc_0_11?url=search-alias%3Daps&field-keywords=baby+jogger&sprefix=baby+jogger

Vi bor i kristiansund så det er litt langt til sverige, sjekket ut nettsider i sverige som sender barnevogner til norge men kom opp i 2500 uten frakt.. Har saumfart nettet i en uke og eneste plassen jeg kom over i utlandet som frakter city mini var amazon..

Amazon har gratis frakt på ting over 200,- pluss at det er tollfritt å innføre barnevogner i norge.. Men jeg må betale moms på 25 %..

Men prisen på vognen med lengst frakttid kom på ca 1600 toltalt, må betale moms til norge om det blir sjekket og da kommer det opp i ca 2000 totalt bringt hjem i postkassen.. jeg skrev kanskje en annen sum i hovedinnlegget.. det blir jo feil om jeg tenker meg om.. Her er en link om fraktavgiften --> http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.7330331

Jeg kunne kjøpt en rimligere city mini vogn men ville ha helt svart.. Tror de sender denne til norge pga av liten vekt og små mål.. Det ligger informasjon om dette på sidene deres.. For det er noe de ikke sender pga at eskene/varen er for stor.. Men det kommer opp beskjed om dette når du går videre i kassen for betaling..

De tar desverre ikke paypal på amazon, men regner med at jeg ikke blir svindlet fra et slikt velkjent nettsted.. Huff, håper dette går bra :-) Har pleid å bestilt forskjellig på ebay, men aldri prøvd amazon.. Hører folk skryter av det ihvertfall... Men ekstrautstyret man får kjøpt på amazon var ikke så veldig rimelig, jeg fant en plass man kunne bestille og der regntrekket kostet 199 med gratis frakt.. Da slipper man toll, avgift, moms etc.. Regntrekket koster jo 399 på barnas hus.. Det blir en dyr vogn om man skal kjøpe vogn med regntrekk og bøyle der... Regntrekk må man jo nesten ha, bøyle også med en aktiv krabat som jeg har..

Laaangt innlegg men håper dere fikk svar :-) Alltid kjekt å høre erfaringer fra kjøp fra utlandet og erfaringer om barnevogner..

Jeg kan jo svare på dette innelgget når jeg har fått vognen og skrive litt om hvordan hvordan vognen var pakket og betaling av moms osv??

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...