Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er en smule bekymret for tiden.. De 3 siste dagene har jeg kjent så lite beveglser. Hun bruker å være skikkelig aktiv med kraftige spark, men i det siste har hun vært veldig rolig. Har jo hørt at de roer seg mot fødselen, men hvor mye egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er bekymret, så ring jordmoren din eller fødeavdelingen for å få en sjekk i dag!

Skrevet

Smitsomt å være bekymret så jeg ville tatt en telefon til jordmor så kan hun berolige deg :-)

Masse lykke til videre!

Skrevet

Ta en tlf til fødeavd du, så får du det beste svaret der.. mest sannsynlig vil de ha deg inn for en sjekk!

men alt er helt sikkert i orden, lykke til! =)

Skrevet

Forstår deg veldig godt.. Ta en tur til føde ja, deilig å kunne slappe av og vite at alt er i orden. Ellers skulle jeg egentlig gjerne hatt det litt slik som deg akkurat nå. Her er det spark og turning i timesvis, babyen er stor og ligger på "utsiden" og magen er både støl og sliten. Skulle tro det var en skikkelig hyperaktiv turner der inne, og jeg har ikke drukket kaffen min i dag engang, men lurer på om jeg skal så over, hehe.. Har et jordmorstetoskop i tre da, synes det er ganske trygt og greit og ha, for da kan man jo gubben høre hjertet om det blir lenge stille. Men akkurat nå gleder jeg meg til det skjer! Jenta mi lå på "innsiden" da hun var i magen, og må innrømme at det var mye mere behagelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...