*julybirth* Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 http://www.rieteller.no/ ville bare dele den med andre sitter og kikker litt selv, og kommer nok til å bvruke noe av det der lykke til allesammen 8 uker og nedtelling igjen her nå .. hvordan går det med dere ?
7569 Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Ja den var super! Takker for tipset! Åh jeg har snart bare 3 uker igjen og må si denne uken har jeg vært mye nervøs for alt som kommer..Er vel på høy tid å pakke fødebagen..eller? Når pakker/pakket dere? Er litt nervøs for at jeg ikke har forberedt meg i form av gravide yoga, lamazekurs, avspenningsteknikker,pusteøvelser, kondisjonstrening, massasje for å tøye mellomkj, osv osv. Hva har dere gjort? Noen tips sånn i siste liten? Masse lykke til alle sammen! :-)
*julybirth* Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2011 har ikke pakket den enda, men den står klar med et par ting oppi, startet liksom.. men så har jeg vca 8 uker igjen og da.. så ikke leng eigjen nå før den blir pakket tenker jeg. jeg har ikke forberedt meg på den måten, har tenkt på noe, men lest litt og funnet ut at ikke alt blir bedre for alle om "man gjør det på en spesiell måte" hvis du sjønner... planen var yoga her, men formen har vært så så , så har ikke blitt stort.. ellers forbereder jeg meg mentalt , leser meg til litt forskjellig,... litt vanskelig å plalegge og. har skrevet et"fødselbrev" men er bare et par notater egentlig, om fødselstillinger og smertestillende ... ikke noe brev... hva har andre gjort tro? lykke til ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå