Gå til innhold

Nr to på vei!

Anbefalte innlegg

Jippi! Nr to satt på første forsøk, akkurat som storebror!! Føler oss veldig heldige. Å bli gravid har altså ikke vært noen stor utfordring, men selve svangerskapet var ganske tøft sist så jeg håper det blir bedre denne gangen. Foreløpig er jeg i fin form og prøver bare å fordøye den gode nyheten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143265138-nr-to-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Vi venter også nr 2 nå, storesøster er nå 2,5 år. Blir spennende framover. Hadde et crappy svangerskap sist, kastet opp fram til uke 16-17, og så fikk jeg bekkenløsning like etterpå, så humpet rundt på krykker de siste månedene. Foreløbig har jeg ikke mange plagene ennå, så det er jo bra, samtidig så blir jeg nesten litt bekymret fordi jeg sammenligner (eller manglende symptomer) jeg har nå og forrige gang. Jeg vet at jeg ikke skal gjøre det, og alle svangerskap er ulike.

Nok om meg, lykke til videre!

Jeg tenker hver gang jeg hører noen klage på lite symptomer: pris deg lykkelig! Håper jeg får det sånn selv også :) Jeg var ikke så kvalm men fryktelig svimmel og dårlig, og så kom bekkenløsning og vonde kynnere (som de først var redd for skulle føre til for tidlig fødsel, men de gjorde absolutt ingenting for å påskynde fødsel, knøttet kom 14 dager etter termin..)

Lykke til til deg og.

Gratulerer alle sammen:) Snuppa som er født i november 09 satt på første forsøk, og nå ble jeg gravid uten at vi hadde begynt å prøve engang. Holdt tydeligvis å snakke om det;) Så veldig heldige der!! Hadde et problemfritt svangerskap sist, uten kvalme eller noe, men det ser det ikke ut som om jeg slipper unna denne gangen! Men egentlig er det litt godt og kjenne noe, sist kjente jeg ingenting utenom at det strakk i magen, og da gikk jeg hele tiden og trodde at noe var galt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...