Multebæra Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er så plaget med at jeg ofte blir veldig støl i magen, da gjør det vondt å bøye seg, snu seg i sengen osv. Smertene sitter øverst i magen og gjør skikkelig vondt til tider. Merker også i resten av livmora at det er stølt og vondt. Plages veldig med kynnere, noe jordmoren mente kunne være skyld i smertene. Hun nevnte også at slike smerter var mer vanlig for flergangsgravide. I dag gjør det så vondt at jeg måtte stå opp klokken 05.00 for klarte ikke ligge mer, auuu sier jeg bare, syns det blir verre og verre. Og jeg har 9-10 uker igjen til termin. Hjelper ikke på humøret akkurat. Plages også med en del nedpress og menssmerter som kommer med kynnerne og i går hadde jeg mange så sikkert derfor jeg er støl i magen i dag, merket også en del kynnere i natt da jeg var på mine nattlige dobesøk. Andre flergangsgravide som kjenner seg igjen? Dette er mitt tredje barn.
Alida*Englebarn Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er i uke 29 og dette er mitt fjerde barn, jeg har også begynt å bli støl i magen, øverst over navlen på høyre side. Kjenner det når jeg reiser meg opp etter at jeg har sittet en tid. Dette begynte i uke 27 og har ikke gitt seg. Jeg kjenner det ikke så mye på dagtid når jeg er på jobb. Jeg tror det er babyen som krever mer plass og muskler og magen ellers tøyer seg. Jeg har en del kynnere når jeg er ute og går men også når jeg glemmer å senke farten i mine daglige gjøremål. For meg hjelper det å være bevisst det at jeg skal ta det med ro i alt jeg gjør. Jeg forter meg ikke lenger, det har jeg gitt opp:-) Når har du termin? Jeg har termin den 18 august... :-) Det meste er normalt er mott graviditets motto:-) Lykke til:-)
Multebæra Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Har termin 5 august. Så enda en evighet til. Svangerskapet har gått så fort fram til nå, meeeen nå går det fryktelig tregt. Syns jeg står på stedet hvil. Jeg har vondt helt øverst i magen, rett under ribbeina. Har vært litt plaget med halsbrann i det siste så tenker kanskje det er litt pga det også jeg har en del smerter der. Men etter en dag med kynnere blir de verre. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå