LilleKlompen Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Etter at jeg slutten på pillen i august i fjor har syklusen min hoppa og tulla litt (21-31 dagers syklus). I februar stabiliserte den seg på 26-27 dager og har vært slik siden. Nå har jeg akkurat fullført 30 dager i denne syklusen. Testet i dag tidlig, men fikk negativ test... Mens-smertene kom for fullt på tirsdag. Men gav seg til dagen etter. Hva tror dere? Kan Clear Blue vise feil, altså "ikke gravid" på dag 30 i syklusen? Eller må jeg bare innse realiteten og vente på TR?
snuppo Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 jeg hadde ikm på mandag, negativ test enda,men veninnene mine testa ikke positivt før 5 dager etter forventa mens, d høres bare bra ut forr oss det :-)
LilleKlompen Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Wii, krysser fingrene! Mannen nekta meg egenltig å teste før fredag fordi han mener testene er så dyre (har kun de fra apoteket). Men så skulle jeg til en venninne å ta to glass vin i kveld, så testa for å være sikker på at det går bra. Men på tross av to vinglass så krysser jeg fingrene for at jeg er gravid og at barnet får tåle de glassene! Holder på med 9 pp nå, og er rimelig klar for positiv test. Men hva tror du angående mens-smertene (som var ganske kraftige) som kom i går, men forsvant etter 6 timer? Har du prøvd lenge Snuppo?
snuppo Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 bruk du di apotek testene eller clearblue? jau, d tåle det, så ikke tenk på de glassene du drakk, går nok bra :-) kjenner du noe smerter nå da? hos meg kjennes det ut som jeg har mensen,men jeg har fått ont i høyre ben som går nedover,kjenner det når jeg bøyer meg og sitter,men d kan da jaggu ikke ha noen sammenheng? Har prøvd siden september jeg,......får ikke sove, ligger bare å tenker:-)
lille +gutt Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 hiver meg på her 2 dager over ikm men trodde ikke jeg kunne bli gravid denne mnd siden vi hadde sex sist på dag 10 i syklus, og har 32 dagers til vanlig. Tror innerst ikke at det går an å være gravid da, men har begynt å tenke tanken i natt om jeg kanskje skulle hatt kortere syklus nå. men test er neg. riktignok med urin fra en hel dag oppe, ikke morgen urin. Har akkurat disse samme krampene som du beskriver i foten også. Kan dere noe ang tidlig sykluser?
M2M2M Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Hiver meg inn her. Jeg er nå 5 dager over IKM, men fortsatt negativ test og ingen mens. Skjønner ingenting!
LilleKlompen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg brukte ClearBlue sin test ja. Den med ukeindikator.. Den lengste syklusen jeg har hatt var på 31 dager, og det har skjedd bare en gang siden jeg slutta på pillen. Jeg hadde PMS-"smerter" stikking i rygg og pitte litt nederst i magen søndag og mandag. Da regna jeg med at TR var klar for å banke på døra på tirsdagen. Tirsdagen kom, og de vanlige menssmertene jeg har hatt etter at jeg slutta på pillen var på plass. (Verk i rygg, men gir seg med en paracet). Men etter 6 timer forsvant smertene. Etter det har jeg kjent INGENTING. Jeg bruker å ha ømme bryster også sånn av og på mellom EL og IKM. Men denne gangen er de bare ømme om jeg "trykker på siden av puppene". Eller, hadde litt ømme pupper sammen med PMS-smertene på søndag... Håper vi alle får positiv test snart! Om ikke blir jeg gaaaal! Skjønner virkelig ikke hva som skjer! Vi får holde hverandre oppdatert, for det er litt spennende synes jeg
snuppo Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 ja vi fortjener poitiv test nå :-) tester hver dag jeg nå har heller ikke vondt i puppa som jeg bruker ha før mens,min er så regelmessig at jeg kan nesten stille klokka etter den hehehe
Gjøkeredet③ Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Her kan jeg også melde meg inn.. Så utrolig frustrerende at jeg holder på å dø! Trodde endelig at sykluse hadde stabilisert seg på 28 dager. Etter at jeg fikk den tilbake etter fødsel var det 38 dager mellom, 30 dager i mellom, også 28 dager mellom. Men nå er det vel 35 dager siden forrige mens og testene viser ikke antydning til positiv en gang.. Greit nok at jeg ikke er gravid, det skal jeg alltids overleve og får bare prøve på an igjen, men vil gjerne ha tr og en normal syklus så jeg vet hva jeg har å forholde meg til! Blæh! Har egentlig ikke noen synptomer på noe som helst, men det hadde jeg ikke med de andre to heller, så det er jo fint ;o)
LilleKlompen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2011 Enig med deg Alle gode ting er 3?. Jeg vil jo helst være gravid, men om syklusen min er på bærtur blir jeg litt sur.. Jeg har heller ingen symptomer. Er kanskje litt i tidligste laget uansett. Jeg vil jo i såfall bare være 4 uker på vei, vet ikke helt når det er vanlig å kjenne de første (ikke-kjenne-etter-selv) symptomene jeg..Vi prøver på vår første... Snuppo: min mens kunne jeg også stille klokka etter både før jeg starta på pillen og selvfølgelig.. Etter det har jeg som nevnt variert mellom 21 og 31 dager. Men på de aller fleste syklusene etter august 2010 har jeg vært på 26-27 dager. Tester dere hele tiden? Evt, når tenker dere å teste?
papilio91 Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 Hiver meg på her, jeg også Er 23 (!) dager over IKM - ingen antydning til mens, men heller ingen positiv test! DET er frustrerende. Har alltid hatt regelmessig mens (på dagen!), men nå er det tydeligvis noe i gjære .. Var hos legen idag og tok blodprøve, så håper at jeg får det endelige svaret på mandag Tror dere det er noe vits i å håpe? LilleKlompen: Tester ganske ofte, jeg - får sånn plutselige innfall hver 3-4 dag, at kanskje NÅ vil den vise to streker ;p Men de testene holder meg på pinebenken ...
lille +gutt Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Status her er at blodet som avogtil kom på papiret er helt borte nå, så for første gang i mitt liv siden jeg fikk mensen har jeg ikke hatt eggløsning. Er litt deppa nå og lurer på hva som er galt. Begynte å spise folat for 4 dager siden, men dette skal vel ikke virke inn med at tanta forsvinner?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 10 dager etter IKM her... ingen TR og INGEN POSITIV TEST.. Ah blir litt gal avdette må jeg si. er ca 5+4 idag da... og masse symtomer. mitt 4 barn. kjenner igjen alt men fortsatt negative tester... vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på
Shamy Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Slenger meg på her jeg også! Hadde IKM på søndag og fortsatt ingen tante! Godt tegn :-) Har ikke hatt noen spesielle symptomer. Pleier å få skikkelig ømme pupper 2 dager før mensen, men nå har de bare vært litt småvonde. Synes brystvorta har blir større (aner ikke om dette er noe tegn) og føler selv at de har blitt tyngre og større. Tok en strimmeltest i dagtidlig, men den var negativ. Jeg pleier å få mensen nøyaktig hver 4 uke. Hmm.. Når skal jeg teste igjen? Blir litt smågal av dette :-)
snuppo Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 fikk mensen torsdag jeg. legetime på mandag, ringte legekontoret idag, prøven på progesteron var på 22, som ikke er så bra har jeg skjønt, så spennende å skje hva som skjer videre nå. lykke til jenter :-)
LilleKlompen Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 29. mai 2011 TR kom snikende på her også på fredag.. Æsj altså... En ting er at jeg ikke ble gravid denne pp heller, men at syklusen min skal bli så "fucka opp", det irriterer meg litt....
2 tette og 1 badehette Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 Ingen mens og neg. test her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå