Gå til innhold

En litt snål situasjon...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har postet samme innlegget på aleneforeldre.. og der er det flere som mener jeg absolutt ikke burde ta kontakt.. hmm :/

Men jeg har tenkt litt, og tror det er bedre jeg sender han en melding på facbook istedenfor og legge han til med en gang.. Men hva kan jeg skrive????

Annonse

LizzyG:

Joda, det gikk bra det. Han er som han har vært, bare at jeg merker både han og jeg har blitt litt mer passive for jeg tror vi begge syns det er vanskelig å ta kontakt i barnehagen med alle barn og voksne rundt. Derfor føler jeg virkelig det er riktig av meg nå å ta kontakt med han på melding nå. Så i dag sender jeg han en melding, etter jeg har fått hentet i barnehagen! :) Så da får man se hvordan han reagerer, jeg håper det går bra :)

Så bra at at du fremdeles føler at det er noe mellom dere. Han kan jo synes at det er enda verre å ta kontakt med deg siden han tross alt jobber i barnehagen til datteren din slik at hvis du hadde takket nei, så hadde han også synes det vært rimelig flaut. Skriv her hvis du vil da når du har sendt han en melding og gjerne også hva svaret han er :)

Lykke til, dette kommer til å gå kjempefint :)

Gjest eelis+kian ♥

Å kom igjen, aleneforumet er for aleneforeldre som vil være alene - det er en grunn til at jeg som alenemor ikke henger der ;-) Haha!

Send han en post, du! Jeg var også litt småbetatt av en av de ansatte i bhg, men han var godt gift, og har sluttet nå. Han hjalp meg med å skifte dekk og kjørelys på bilen etter arbeidstid, og vi hadde en veldig god tone. Hadde han bare vært singel... ;-)

Whee.. vet dere!! Idag sendte jeg han en melding.. Men før jeg rakk å få svar på den hadde han lagt meg til som venn på facebook! :) Så han tok kontakt før han leste meldingen :) Jeg er så glad og så lettet, jeg tok ikke feil! :) Så nå blir det en spennende tid fremover..

eelis+kian: du sier noe, hehehehe.. Dumt han ikke var singel da.. Det er jo veldig spennende å treffe noen på denne måten.. :)

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Så gøy - akkurat slik hadde jeg det for noen uker siden.

Jobber en kjekkas i barnehagen til datteren min - og vi har hatt det akkurat som dere. Blikkontakt, hej, hade og praktiske ting ang datteren min. Har i tillegg møtt på han noen ganger på byen.

For 3 uker siden ble vi venner på facebook - og har nå vært på 2 dater ;)

*kribler i magen*

Lykke til videre :D

Hmmm.. Hadde jeg bare visst hva han kjekkasen i barnehagen til W heter.. Han jobber på en annen gruppe enn sønnen min går i.. Og jeg er jo for sjenert til å i det hele tatt flørte.. :/

På tide å ta seg sammen når det kommer til å se fresh ut ved bringing og henting ihvertfall,vært litt sløv i det siste.. :P

Så spennende :) Når man er en oppegående voksen , så er dette helt uproblematisk . Så lenge han klarer å forholde seg proffesjonelt til jobben sin, overholder taushetsplikten , osv så er det ingen grunn til at dere ikke kan møtes. Det er jo det fine med facebook o.l, for det er ingen som kan si noe på dette, så lenge dere avtaler møter osv utenfor barnehagen. Men jeg ville vært veldig forsiktig akkurat inne i barnehagen med de heteste blikkene :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...