Gå til innhold

En litt snål situasjon...

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk blitt litt småforelska i en som jobber i bhg på avdelingen der barnet min går.. Det virker som han merker det veldig godt, for jeg føler han også flørter en del med blikk og hvordan han oppfører seg da jeg kommer.. Jeg har såååå lyst til å ta kontakt,men er livredd jeg tar helt feil og driter meg ut fullstendig.. Og jeg vil ikke fremstå som helt desperat eller.. Noen tips?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143264958-en-litt-sn%C3%A5l-situasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du om han er singel?

Greit å sjekke opp sånne ting hvis du ikke vet. Er han det så kan du jo ta mot til deg å invitere ham med på en kaffe.

Kan bli litt kleint, men han er mann og menn pleier å ta sånt som kompliment.

Vet hvordan det er med kjekke karer i barnehage, er selv lykkelig gift og fornøyd med mannen min, men skal innrømme at et par av gutta som jobber i barnehagen til ungene mine er litt snadder å se på...hehe..at de er hyggelige og utrolig flinke med ungene er jo også et pluss, hadde sikkert lett kunne blitt betatt om jeg var alenemamma selv ;-)

Takk for svar! :)

Ja jeg er ganske sikker på han er singel ut fra det jeg har skjønt :)

Jo jeg kunne jo det,men han virker litt sjenert, og på akkurat sånne ting er jeg det å, i frykt for å drite meg ut.. Men jeg tror jo ikke han oppfører seg likedan til alle mamma`ene i bhg, for da ville alle ha reager tror jeg.. så jeg tror nok ganske sikkert at det er "noe" der mellom oss..

Ja det er lett å bli betatt ;) Spesielt da de er så flinke med barna også :))

Takk for svar! :)

Ja jeg er ganske sikker på han er singel ut fra det jeg har skjønt :)

Jo jeg kunne jo det,men han virker litt sjenert, og på akkurat sånne ting er jeg det å, i frykt for å drite meg ut.. Men jeg tror jo ikke han oppfører seg likedan til alle mamma`ene i bhg, for da ville alle ha reager tror jeg.. så jeg tror nok ganske sikkert at det er "noe" der mellom oss..

Ja det er lett å bli betatt ;) Spesielt da de er så flinke med barna også :))

Lært en ting i livet, man angrer mer på de sjansene man ikke tok enn på de feilene og tabbene man har gjort ;-)

Den som intet våger, intet vinner. Er ikke farlig å invitere noen på en kaffe eller eventuelt til å ta en pils på en pub. Lurer han på hvorfor du inviterer så si feks: Synes du virker som en real fyr, så derfor tar jeg mot til meg for å bli kjent med deg.

Lykke til!

Takk takk :)

Jeg er veldig enig, det er mitt motto! Og heller angre på noe jeg har gjort, enn det jeg ikke fikk gjort. Men jeg bare tenker på det at jeg vil ikke ødelegge noe for barnet mitt og dems forhold..for jeg må jo forholde meg til han uansett hvordan det går! For jeg vet jo ikke hvor lenge han skal jobbe der. Men jeg får se :)

Annonse

Så spennende!! I barnehagen jeg jobber i ble en alenemor sammen med han ene som jobba på avdelingen der sønnen hennes gikk. Vi har en policy om at dersom et personale og en forelder innleder ett forhold har ikke den ansatte i barnehagen lov å jobbe på samme avdeling som barnet går. Så han ansatte hos oss måtte bytte avdeling... Denne policyen er til for å slippe interessekonflikter ift mor/far/ansatt og barnet. Så hvis du velger å invitere han ut på kaffe så risikerer du å "ødelegge" forholdet deres i barnehagen hvis din barnehage også har denne policyen, men samtidig så får de jo et bedre forholdt hvis det går så langt at dere får et forholdt. Lykke til!! :)

Jo jeg har tenkt på å spørre han om venn på facebook, men jeg merker jeg ønsker heller at han skal ta kontakt.. Det blir så utrolig flaut å måtte komme tilbake i bhg hvis han aviser meg, jeg tror ikke han gjør det..men..

Ja det er jo litt spennende ;) Jeg "gleder" meg litt til hver dag når vi skal i bhg, he he.. Vi har jo ikke snakket sammen ordentlig, bare sånn hei og hadet og sånne praktiske ting ang barnet mitt og bhg. Men jeg føler jo han liker meg også, for vi flørter jo med blikkene begge to, og i det siste har han blitt veldig blid og oppmerksom på meg da jeg kommer.. Det er liksom blitt sånn at jeg er redd de andre som jobber der skal merke flørtingen! Så jeg vet ikke jeg altså, men jeg føler absloutt det er noe gjensidig der..

Den policy`en er jo ganske grei den egentlig.. Men det er jo godt å høre at det faktisk har skjedd andre enn meg selv da ;) hehe..

Tusen takk for tips :)

hihi :) Neida,det er ikke verdens undergang.. Men det er bare for min egen del, at det blir utroooolig pinlig!! Vil ikke at han skal se på meg som en "desperat" alenemor eller :P Han er 2 år yngre enn meg også... ikke at det har noe å si da, bare at han er jo veldig ung! Men jeg liker han veldig godt.

Annonse

Men dere.. er det noen som vet om man legger igjen noen "spor" av seg selv, da man besøker en profil inne på facebook ganske så ofte? Kan jeg poppe opp på siden der som forslag som venn eller noe? Jeg har låst profil...

hehehehe :) Ja, du kan tro jeg har lyst til det!! ;) Jeg klarer nok ikke å la være tror jeg, så får det bare bli så flaut som det blir.. he he..

Gjør jeg det så sier jeg ifra! :)

Tusen takk for koselige ord Mor Løvehjerte :))

Hold oss oppdatert! ;-) Kjenner jeg ble spent på dine vegne.. Nå er jo jeg lykkelig gift, men "savner" den første tida, der man var litt usikre, og skulle bli kjent. Der alt var nytt. Men, ville selvfølgelig ikke ha byttet det vekk for alt i verden for slik jeg har det nå (før noen "tar" meg...).

Jeg har ikke lagt han til, men vurderer sterkt å gjøre det i morgen etter oppfordring fra dere og venner ;P Dere tror ikke han avviser meg altså??

Ikke noe anna nytt enn at jeg snakket med han da jeg hentet på fredag, og det var veldig hyggelig.. Liker han bare mer og mer ;)) Føler jeg er 14 år igjen, hehe..

Gir dere beskjed da han er lagt til, eller skal jeg bare sende han en mld på facebook først?

Ja han ser det er meg, vil tro det.. Og om han vet hva jeg heter vet jeg ikke, men han har vel tilgang på tlf lister og div i bhg.. Det må vel alle vite hvor er, om det skulle skje noe.

Men jeg har et veldig vanlig navn som VELDIG mange heter, derfor klarer nok ikke han å søke meg opp!

Ja jeg er veldig spent selv... kribler i magen ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...