Gå til innhold

jenter vil dere se? ser tilbake så fort jeg kan :)

Anbefalte innlegg

hei jenter mye mas fra meg nå.

jeg har en extremt go mageføelse for at spiren setter seg nå i sommer, hva ser dere? prøve å samle alle p en tråd sonn at jeg ikke skal mase hull i dere.

jeg lurer også p om økonomien blir bedre?

blir d bryllup p oss i nermeste fremtid?

jeg er så spent om sambo er så særiøs om bryllup nå i sommer som han sier han er. men har mine tvil der. vil jeg få meg jobb snart?

300388 meg og han 140787

rop ut vis jeg skal se tilbake ;))

koser og klemmer fra

beskyttet av engler

Fortsetter under...

hei snuppa :)

Får ikke opp noe brylup no i sommer, men gravditet får eg opp i sommer mnd :) med jente :)

får opp at økonomien vil vere den samme en stund til.. får inn du må finne deg ny jobb??? Har du noe i sikte? klarer ikke å se noe mnd for jobb no desverre :(

får opp bryllup men om det er no (høst) eller om 2 år klarer eg ikke å se.. Men den er ganske nærme :)

tusen takk snuppi <3

stemme d at sambo var veldig flink i går ;) guttebassen min har vert syk igjen nå. så i dag e han i b. hagen igjen :) deilikt.

er så spent på sommeren nå at d kribler i magen, humøret mitt har stege fra kjellaren te høyt opp te ja eg vett ikje hehe ;) nye start nye muligheter :) har søkt p jobber i hutt å %#¤* at jeg snart gir opp hehe :)

tusen takk snuppi <3

stemme d at sambo var veldig flink i går ;) guttebassen min har vert syk igjen nå. så i dag e han i b. hagen igjen :) deilikt.

er så spent på sommeren nå at d kribler i magen, humøret mitt har stege fra kjellaren te høyt opp te ja eg vett ikje hehe ;) nye start nye muligheter :) har søkt p jobber i hutt å %#¤* at jeg snart gir opp hehe :)

Får opp ei jente som sitter i juli. :) Får opp at du må gjøre en bedre innsats for å få deg jobb. veit ikke om dette betyr at du ikke har vært aktiv søker enda eller om du bare må prøve enda hardere. Kast inn søknader på alt av interesse og ikke interesse, får opp at du får en jobb som du kanskje egentlig ikke er så interessert i, men som du vil bli overrasket over at du trives i. Får også opp skole og utdanning på deg etterhvert.

Annonse

heisann :)

ser spiren sitter i sommer ja, slutten av juli :)

ser ikke noe bryllup før i år 2012, men forlovelsen kommer :)

har dere tenkt litt på det å kjøpe ny bolig?

får inn hus/leilighetskjøp ligger i tankene deres :)

men at det kommer an på om du får jobb snart eller ikke..

for opp positivt på jobb, men litt usikker på om det er fast med det første:)

lykke til!! :))

kan du se tilbake på meg?

lurer ang graviditet, sitter spiren på meg snart? :)

og ser du noe huskjøp her?

f. 210488 :)

på forhånd tusen takk :)

heisann! Føler du sitter med positivtest i august, og det kommer ei snuppe til deg!! men mulig også at det er fødsel i august... men tror det er graviditet asså!

Forlovelse tror jeg også det blir... men ikke helt enda... han må fri på en "Merkedag" Bursdag, eller årsdag eller sånn... føler mot høsten/vinteren...

Jobb tror jeg også du får deg, bare du er innstilt på å jobbe selv.. hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Vil du se tilbake på meg?

Når blir jeg gravid? Kjønn?

født 031183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...