Gå til innhold

BIM treff Tromsø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

litt for tidlig for meg å gå på treff riktig enda; men ser litt slapt ut med disse Tromsøtreffene? Pleier dere å ha treff ukentlig, eller har det falt ut? Sist jeg var gravid hadde vi treff til stadighet, og det økte kraftig på etter hvert som man gikk ut i permisjon. Koselig, håper det blir litt når jeg er klar denne gangen òg:)

Kanskje det tar seg opp etter sommeren? Gikk også på treff ved siste baby, koselig, har god kontakt med enkelte enda (4år siden). Er relativt tidlig ennå for min del (uke 17), men regner med at i august/september så kommer blir jeg nok å begynne å gå...

• 1 måned senere...

Oi, HB80; da var vi kanskje på treff sammen forrige gang. Vi fikk vår første i september -07, og venter den andre nå i november. Sees kanskje på treff til høsten da:) Husker ikke helt hvordan det var sist, om det var dag- eller kveldstreff, men ser for meg at det blir vanskelig med dagtreff før permisjonen setter inn rett før fødselen.

Så snedig,-) Vi fikk ei lita jente i april så det kan jo være at du ikke hadde begynt å gå på treff ennå da? Og treffene var på kveldstid den gangen, kunne jo vært en ide å sette opp kveldstreff nå også? Reiser på ferie om to uker, men er med på kveldstreff før dette, eventuelt fra slutten av august...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...