Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Leser her inne at mange gir druer, skreller dere disse eller??? Synes skallet er så seigt på mange druer.....vi skal prøve oss for første gang i morgen, begynner med vannmelon:) Klem
kinaputten Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 jeg har abre prøvd druer et par ganger og har da ikke skrellet dem, men fjernet steiner. Mini er helt vill med en saftig pærebit
Gjest Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Vet dere hvor gamle ungene bør være når de får kose seg med fruktnett? Har lyst til å prøve men tulla er bare 4 mnd..
kinaputten Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 fra 5 mnd stod det på min, men vet om mange som har startet før det
hippmamma Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Dere koker vel ikke frukten først? Er vel greit å gi den fersk vel? Litt ny på detta jeg c..hehe
<3 duracellkanin <3 Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 vi prøvde det når han bare var 3 mnd.. han likte det godt! nå skal det sies at vi er tidlig ute med det meste her da..
kinaputten Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 nei du trenger ikke koke frukten har skrevet et lite innlegg om det på bloggen min hvis du vil se http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/05/baby-safe-feeder.html
Jenny_m Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Skulle ønske gutten min også spiste FRUKT av FRUKTNETTET hehe.. Han er ikke glad i frukt så lenge det ikke er fruktmos som jeg kjøper men det han derimot spiser av fruktnettet er grønnsaker. Herremin her går det gulrøtter, brokkoli, agurker og blomkål ned på høykant <3
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Hvordan rengjør dere nettet? Snuppa er bare 2 mnd enda, men vil forberede meg litt, hadde til førstemann men han likte det ikke, skulle bare ha frukt mos.... Hvilke frukter kan man starte med? Når kan man starte med dette? Husker ikke på forje mann, er over 4 år siden
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2011 Vannmelon var en mega suksess her i gården:) Den er jo litt har og kald, og gjorde nok veldig godt mot gummer som klør og er litt hovne:) Skar bare opp i småbiter og han gnagde som en liten villmann:) Mistet det i gulvet noen ganger og ble helt vill:) Vi fikk beskjed om at det kan fint rengjøres i oppvaskmaskin. Bare sette det over en slik pinne som stikker opp inne i maskinen:) Mini her er 7 mnd. men er prematurfødt så han er litt over 4 mnd etter termin. Har ikke merket noe problem med maven eller. han begynte sist uke med smaksprøver på grøt, og etter en knapp uke var han opp i nesten full porsjon morgen og kveld:) I dag skal vi prøve knust potet for første gang...... Og er masse inne og leser på bloggen din costamummy&mini bamsen, den er veldig fin og du er kjempe flink til og skrive og finne på nye ting:) Klem fra meg:)
kinaputten Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 hyggelig at du liker det jeg skriver Kan tenke meg at vannmelon gjorde susen, godt i varmen. Mini liker veldig godt honningmelon også. Tomat var det så som så med, men det gikk ned. Artig å se hvor glade de blir når de ser nettet komme mot dem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2011 Og ikke minst hvor sint han ble når det falt på gulvet.....hehe Klem fra meg:)
Canari Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Og det går å ha kjeks etc oppi også, kornmo er kjempestas :-)
kinaputten Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 ja kikker febrilsk etter den tapte "skatten" og roper på mamman så jeg tar det opp igjen:)
kinaputten Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 nam nam, kornmo er godt Jeg har bakt finger kjeks som blir kjempeharde og er gode til å gnage på for såre og ømme gommer idag. Nå driver de og tørker og gleder meg til mini skal få smake i morgen, jeg har allerede smakt og er fornøyd jeg
mariabee Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Kan man ha kjeks i fruktnett?? Hmm d kan jeg prøve. Har ei jente på rett over 6mnd som klør grusomt i munnn sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå