Gå til innhold

Gladnyhet - Jenten min har spist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de som kjenner meg fra mine tidligere bekymringsfulle innlegg.

Jeg var mer lei meg enn noen gang for Lillemor på 7 mnd hadde gått ned 20 gr de sisste 14 dagene og hs hadde slengt i tryne på meg at det er min feil at Lillemor ikke vil ha mat fordi jeg stresser med det. Hun er i tillegg elendig til å drikke.

Men så var jeg var på Ikea i går. Lillemor har aldri villet ha det, men siden de hadde gratis barnematglass, de grønnsaksmosene til 4 mnd, så varmet jeg litt av det og ville forsøke slik som jeg alltid gjør og Lillemor åpnet munnen og spiste opp det lille jeg hadde varmet, hm.. jeg varmet litt til, hun gapte og spiste, varmet litt til.. hun gapte og spiste.. Til slutt hadde hun spist et helt lite glass! Og i tillegg så holdt hun på alt sammen, hun brakk seg ikke engang! Det er helt enormt! Det viser at hun kan!

Hun har ikke vært interessert i å spise noe i det hele tatt og nå åpnet hun munnen og spiste et helt glass, for en lykke!

Heidundrandemei så glad jeg er. Hun spydde opp igjen da jeg forsøkte å gi henne noe før kl 12 i dag, men hun har spist litt 2 ganger ut på dagen i dag, det går på bekostning av drikken, men likevel, hun har iallefall spist noe :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!!:-) Forstår at du må ha hatt det beintøft og bekymringsfullt med snuppa di som ikke har villet spise... Vet selv hvor utrolig forvilende det er når vekta ikke går opp som den skal! Håper hun fortsetter sånn nå da! Du skal se det har løsnet nå - lykke til!!

Skrevet

Håper det! pleasepleasepleaseplease please! Por favor!

Skrevet

Så fantastisk:)

Håper det fortsetter, så deilig for et mammahjerte:)

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...