Mandragora Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er straks 8 uker og merker fint lite til at jeg er gravid. Litt trøtt etter travle dager og fortere sliten selvfølgelig, men ellers ingenting. Hadde vært "godt" å kjenne seg litt gravid snart Andre som ikke har symptomer enda?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 jeg!!!!!!! er 7 +1 og merker fint lite, i motsettning til mine 2 andre svangerskap hvor jeg spydde som en gris
Småblomst Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Og jeg... er 10 uker idag (jeyyy )), og har faktisk snakket med en venninne idag om at jeg lurer på om kroppen min bare har fortært fosteret, haha... Nå har jeg ikke ømme pupper engang.. Har hatt en litt "trøttere periode", men syns det har blitt bedre også. Blir fort sulten, men ellers kjenner jeg igrunnen ikke noe som helst! Det er nesten så jeg blir litt bekymret for om lille frø der inne bare har dødd... Men da hadde jeg vel merket enten smerter eller blødning får vi tro. (Dere som evt måtte mene noe annet - vennligst ikke kommenter.. ) Ønsker ikke å bli bekymret..) Skal til legen i midten av juni, håper han kan høre hjerteslag da..
Blinkimom Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er i uke 8 nå, og merker ikke så mye. Har ømme pupper og blir litt småuvel om det er lenge siden mat, men ellers er forma fin
mooimooi Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 samma her... vet ikke hvor langt jeg er på vei, da jeg har blitt gravid på p-sprøyte. var til lege idag å skal på ul tirsdag. Dette er min tredje og har aldri hatt symptomer har begynt å fått mage, så er "redd" jeg har kommet et stykke... så blir spennende på tirsdag...
Krumelur Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Akkurat samme her. Snart åtte uker, er trøtt og kanskje litt irritabel, ellers merker jeg ikke stort. Skal på ul i mårra så da blir jeg forhåpentligvis litt beroliga. Satser på at alt er OK. Litt nervøs da..
Lise259 Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har vært nervøs for dette jeg å, er 4 uker og kjenner ingenting. Har ikke hatt ømmebryster heller. Var litt småkvalm i går, sulten hele tida og trøtt, men ingen skikkelige tegn??? Tok en test i dag å som kom i posten i går, og strekene var like sterke:) Men er det vanlig å ta blodprøve for å sjekke verdiene??? Fikke beskjed om at det ikke var nødvendig.
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg kjenner ikke like mye til graviditeten nå som forrige gang, jeg innbiller meg ihvertfall det. Forrige gang spydde jeg som en gris, (sånn jeg bor over do skåla følelse), hadde ømme pupper, svimmel og trøtt, og hele regla. Nå skal mannen min ha det til at jeg ikke begynte å kaste opp før i ca uke 8 sist, sånn for alvor, så det er fortsatt litt tid igjen da. Tror jeg er kommet til uke 6 eller 7 nå. Litt usikker på termin ennå. Nå er jeg bare litt uggen når jeg blir sulten, brekker meg litt av og til. De siste dagene har jeg blitt veldig trøtt da, og kjenner det strekker og stikker godt i magen, så har nok litt symptomer likevel. Ja, og så kan jeg ikke se på vann/ væske uten å måtte tisse
Krumelur Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Uke fire er veldig tidlig, husk mange har ikke skjønt at de er gravid en gang da. De fleste som tar blodprøver gjør det fordi de har hatt blødninger eller har mistet tidligere, det er ikke vanlig å gjøre det ellers.
Lise259 Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Ja, skjønner det er litt tidlig å bekymre seg for at kvalmen og diverse ting ikke er kommet, er bare så redd for å miste det...
Krumelur Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Forståelig! Vært på ul i dag, og der var det jaggu en liten flekk på 13 mm med et hjerte som slo, enda så lite symptomer jeg har!
madame Mim Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 hiver meg på denne. Er 4+3 i dag, ikke ett symptom. Dette er 3 gangen jeg er gravid, å ved de to forige svskapene begynnte kvalmen og trettheten før jeg teste, altså rundt uke 3. Så dette er litt gøy. Håper den gode trenden fortsetter og at jeg får ett spyfritt svskap. Men det er veldig tidlig ennda så alt kan vel skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå