Checkit Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Fikk ei datter for 8 mndr siden, og sexlivet er ikke akkurat på topp igjen ennå... Grunnen til det er at jeg sydde en del etter fødselen, som har grodd helt fint. MEN jeg tenker så mye på det under akten, at jeg binder meg og det blir sårt.. hvor lenge er det vanlig å kjenne der man er sydd? Dette er fryktelig frustrerende!
kjersti83 Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg ble også klippet og sydd. Vet ikke hvor mye men arret gikk i hvertfall helt til ved siden av anus. Gjennopptok sexlivet etter 6 ukerskontroll. Var IKKE godt de første 4 gangene men nå går det veldig bra. Tuppa er nå 3 mnd. Fortsatt litt stramt men ikke vondt. Anbefaler misjonærstilling da det gir minst belastning på sårstedet. Anbefaler å bruke glidemiddel for å unngå sårhet. Det funka for oss! Hvis ikke tror jeg det hadde blitt dårlig med sexlivet...
Fru Shakespeare Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Brukte 9 måneder før det kjentes greit ut forrige gang. Tror det var litt psykisk også. Men vi brukte mye tid på å kose på andre måter, og tror det var lurt. Etter ett år var alt helt som før i alle fall. Lykke til!
Checkit Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 Ja, trur det er mye psykisk her åsså...men det er en viktig del av livet, så er kjedelig når det ikke funker ordentlig! Godt å høre det er flere som har lignende erfaringer.. Ha en fin helg og takk for innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå