L&L Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Da var første sprøyte med Menopur satt nå i kveld, å jeg som har gruet meg så fælt til dette å så gikk det egentlig ganske greit ( litt mer styr enn med puregone) men jeg kom iallefall igjenom det i dag :-) Så da kan jeg beg grue meg for i morgen, ha ha.......jeg hater virkelig sprøyter, men hva gjør man ikke for å bli gravid :-) Min herlige og snille samboer syntes jeg var kjempeflink så når jeg var ferdig fikk jeg en herlig overraskelse, gavekort på en velvære salong med rens av huden og massasje.Super gave som jeg gleder meg til å bruke, hmmmmmmmm lurer på hva jeg får i morgen......ha ha :-) Har hatt utrolig vondt i hodet helt siden jeg beg på nesesprayen for 15 dager siden, slitsomt i lengden :-( lurer på om det vil gå over nå som jeg halverer dosen og beg på sprøyter???? Noen som har hatt bivirkninger av Menopur????? Noen som ligger ca likt i løypa som meg?
Måne66 *gravid* Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Nesten likt, satte første Menopur i går. Sprøyter syns jeg heldigvis er uproblematisk for jeg har ingen samboer som kan hjelpe eller belønne meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå