Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan prøve om du vil:) er du singel nå EVT PÅ VEI UT AV ET FORHOLD? føler iallfall at du har flere beilere rundt deg nå, det er en mørkhåret gutt som kommer frem her, men føler ikke det er noe å hente før september om det skal virkelig bli alvor, føler det kan bli mye gøy her fremover om du lar det skje?

Oi, jeg lurte på det samme skjønner du, om du er på vei ut av forholdet for jeg så deg alene men lykkelig... men ville ikke si noe siden jeg trodde det var hodepinen som snakket..Men som sagt skal se mer på det i morgen :-)

Takk fomle for at du hev deg inn her :-)))

Annonse

Heia litjmor :-)

Har sett litt på deg nå, og det jeg ser forundrer meg egentlig. Og jeg(athina) blir veldig lei meg på ett vis, men så vet jeg hvorfor ,og hvor 'jeg'(mtp) og 'mitt' liv er på vei. Jeg vet du har svaret litjmor. For jeg ser at dere har nådd deres potensiale nå, og jeg vet at du lurer på barn/bryllup, hus og sånn - men jeg tror ikke at det blir dere 2. Jeg vet du sitter der med smått, og jeg tror du er der du er og har vært du er av trygghet mer enn at han er ditt livs kjærlighet. Han er heller ikke klar for å gå lengre enn nå. Ting som jeg ser dem kan forandre seg, men spørsmålet er om det er det du vil - om det er det rette for deg.

Jeg ser deg senere uten barn på kafe sammen med venninner, lykkelig som bare det, du ler med magen koser deg virkelig. Får en by-følelse, Oslo og det urbane - kanskje dette er en jente tur, men får følelsen av at det er permanent :-) Og der ser jeg deg med ring :-)

Får vel egentlig beskjed om å fortelle deg at nå er tiden til å se i DEG selv og se fremover for DEG, for du vil se hvor du skal hvis du lar universet vise vei og du hører på hva det prøver og har prøvd å fortelle deg en stund nå - for jeg tror det jeg skriver til deg nå egentlig ikke er noe nytt, kun ordlyden :-)

Stor klem <3

Har valg å ikke svare for fort for å se om det evt har kommet noe opp som kan stemme med dette de siste dagene :P

Men ennå ikke noe endringer på kjærligheten annet enn eg ennå elsker han og han sier det samme til meg :P Føler vi er kommet litt nærmere etter han har åpnet seg masse mer og vi endelig kan snakke sammen om ting som eg har valgt selv å ikke snakke så mye om før til han.....

Men skal holde deg oppdatert om det skjer noe endringer :)

Heia vennen :-)

Jeg sier jo ikke på noe vis at det er nå med engang og at det ikke er kjærlighet mellom dere, for det er det jo :-) Det jeg ser på å så på er fremtiden, nå tiden vet du jo selv hvordan er, så ikke heng deg opp i det for det blir ikke noen kjempestore forandringer i livet ditt sånn nå og med engang vennen ;-) Men jeg tror ikke at det er han du ender opp med og at det er på tide nå og tenke litt på deg selv og hva som får dagene dine til å bli bedre :-) Håper og tror at dere får en fin sommer, og det er på ingen måte skrevet noe sted at du skal bryte opp det du har :-) Men kanskje det er dette med det du sier at han har åpnet seg mer, noe som er kjempebra for en hver mann og i ett hvert forhold - og kanskje derfor får dere en bra sommer sammen :-))

Men som jeg ser det akkurat nå med de parametrene som er pr i dag, så tror jeg ikke at det er han du ender opp med - men jeg seg deg lykkelig om noen år og da med ring ;-)

Stoor klem

Annonse

Jeg føler ikke at det går dårlig fremover med det du har nå, måtte bare si det, da jeg tittet på deg litt i går og det har ikke sluppet taket. Kjærligheten kommer på mange måter og noen ganger må den få vokse, vannes og vokse....

Anonym M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...