Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde et håp om å slippe å bli satt i gang.. men det virker nesten som om det blir tilfellet denne gangen også.. Har overtidskontroll til mandag.. har en følelse at ingenting kommer av seg selv denne gangen heller..

Skulle ønske at noe ville hjelpe.. blir deprimert av dette altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei kjære deg...gikk over 10 dager med første selv og det er ikke noe stas...dagen før igangsettingen kom han, så det var jo flaks...vi fikk beskjed om å ha litt sex...har dere prøvd det? ikke så behagelig, men heller det enn å bli satt i gang...har nå 15 dager igjen og krysser fingrene for at det skjer noe i den nærmeste framtid :)

lykke til masse....

Skrevet

Venter her også - termin den 22... har ikke fått time til overtidskontroll ennå men tror det blir på mandag. Her er det visst veldig lite som har tenkt å skje av seg selv:/

Skal heie på deg jeg!

Skrevet

Lykke sendes tilbake..

Jeg kan godt prøve, men kan ikke presse en nektende sambo til å ha sex dessverre.. Sist gang jeg ble satt i gang så sa legen at geleen som ble brukt tilsvarte å ha sex 100 ganger.. så vet ikke helt om det ville ha hjulpet å ha sex en kveld uansett.. Andre ber meg om å hoppe på trampolina.. men det høres ut som helt feil tips akkurat nå..

=/

Skrevet

Vi får heie på hverandre!!

Og krysse fingrene og tærne og alt som går an å krysses.. og så får vi slappe av inni mellom for å se om noe skjer også da.. =o.

Skrevet

Da er vi tre med termin 22´ende. Skal vi alle på overtidskontroll/vurdering på mandag på samme sted blir det travelt for dem, hehe.... Skal på st.olav jeg, hva med dere?

Skrevet

Nordlandssykehuset i Bodø:)

Håper jo at noe skal skje av seg selv før det. På en måte er det ganske spennende å våkne hver morgen og vite at det er ganske stor sjanse for å føde i dag:)

Skrevet

Jeg skal til SIV på mandag. Håper virkelig han tar til vettet og kommer før.

Skrevet

Jeg hadde termin forrige mandag ( den 16) og er også dritlei!

Blir satt igang på fredag, så jeg ser endelig en slutt på dette, men akkurat nå virker fredag laaangt unna!

Lykke til til oss alle som har gått mer enn lenge nok :)

Skrevet

Oj da blir det sikkert deilig å få fødselen overstått - merker litt at hver dag jeg går over så gruer jeg meg LITT mer til fødselen. Og ungen blir vel ikke akkurat mindre der inne heller...

Skrevet

Godt å vite at vi er flere som venter. Jeg er 40+2 men viser veldig lite tegn til modning bortsett fra maserier som ikke fører til noe. Hodet har ikke festet seg, slimpropp og fostervann er intakt og ellers er det lite tegn på nært forestående fødsel.

Føler at jeg lever i en boble, et vakum. Men i dag skal vi en tur innom Føden for å sjekke at alt er bra og i rute. Skal prøve å høre om mulighetene om å bli satt i gang, men vi får se hva de svarer på det...

Skrevet

Jeg hadde også termin 22. mai, og venter fortsatt. Har vært veldig plaget med masrier i 2 uker nå, ekstremt fra forrige fredag. Fødte ei uke over termin sist, så håper jo det skal starte opp av seg selv. Ellers blir det igangsetting 1. juni...

Føler også jeg lever i et vakum for tida, tør ikke bevege med så mye borte fra huset alene...

Ja, ja, ut skal dem alle sammen, lykke til dere!

Skrevet

Lykke til alle sammen!

Selv om det ikke er en ønskesituasjon så er det da også godt å se at jeg ikke er den eneste som må vente i noe som virker som en evighet..

Jeg også håper at ungen holder seg under 5 kilo denne gangen.. helst under 4,5 kilo, da mellomste veide 4,8 kilo og ikke var lett å få ut. Det var jo igangsettelse det også, og det beste er jo at ting skjer NATURLIG..

I dag er det 4 dager til jeg skal til overtidskontroll og jeg håper de setter meg eventuelt i gang ganske snart etter det (merker at jeg har gitt opp håpet totalt om at ting skjer naturlig). For seff kan det skje i helgen, men noe inni meg sier; Yeah, right! It aint gonna happen!!!

MASSE LYKKEØNSKNINGER TIL DERE ALLE!! Og i hvertfall til deg som har ventet siden 16 mai.. Det blir nok oss snart også..

=o.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...