Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste veka blitt heilt ekstremt trøtt, sove fleire ganga i løpet av dagen(3 lura på 1 time kvar) legge meg tidlig og sove godt om natta. E 38+1 dag no å detta e veldig bale, har ikkje øveskudd t nåke anna enn sofa ligging føles da ut som. Ikkje nåke kjekt! Aguene klara ikkje halda seg åpen..

Nåken andre so og har da sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 37+5 og er konstant trøtt selv. Problemet er bare at jeg ikke får sove.. Hetetokter og rastløse bein.. Føler meg helt desperat og susete i hodet... Er sikkert et tegn fra kroppen om å hvile nå før fødselen.....

Skrevet

Kanskje ikke like ekstremt her, men jeg orker nesten ingenting om dagen. Blir så ufattelig trött, etter bare en vanlig dag.

Og selv etter en god natts sövn, er jeg dödstrött når jeg våkner...

Gleder meg til å få graviditeten overstått... 34+0 i morgen!

Skrevet

Ja, e mykje me ska igjøno no når me går gravide, godt da e sista stadiet! :) Glede meg veldig t bollo vår kjem, men sku ønska eg hadde litt meir øveskudd t å ha da kjekt sammen med sambuaren no før nye sjefen øvetek :) hehe.. Eg har heldigvis ingen andre plaga enn denne trøttheten, so eg ska kje klaga, får halda ut desse siste dagane og! Mirakelet e kje langt vekke no:)

Skrevet

Jeg signerer på denne! Er snart 35 uker og er bare SÅ trøtt hele tiden. Vil bare sove og går rundt i en konstant tåkeverden. Endelig litt mer sykemeldt så jeg kan sove litt på dagen. For om natten er det visst umulig :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...