Gå til innhold

Må man alltid ha en utskrapning etter en MA??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du abortert hjemme så kan det nok være lurt å undersøke på en UL om det er rester igjen i livmoren. Jeg måtte ikke ha en utskraping og hadde det de kalte for komplett abort. Tror også det er vanlig å få en pille som hjelper til med å tømme livmoren om det ikke er så mye igjen der inne. Gode ønsker sendes din vei.

Hei og takk for svar.

Vet ikke hva som skjer med kroppen jeg. Skulle hatt mensen for 12 dager siden og den har aldri vært over tiden bortsett fra de gangene jeg har vært gravid. (2 ganger) Neg. gaviditetstest på dag 10. Hadde en liten blødning( litt mørkt utflod) for en stund tilbake. men var så lite at jeg ikke tenkte så mye på det. jeg tok bare på et truseinnlegg.

Det jeg tenker er om jeg kan ha vært gravid,men mistet uten å ha tenkt over det selv og at det er derfor mensen er litt ulage. Skal til gynekolog til mandagen. Jeg planlegger ikke å bli gravid ,men bruker heller ikke prevensjon( hopper av i svingen) så det er jo en mulighet.

Til mandag skla jeg i hvertfall sette inn spiral hvis da det da ikke viser seg at jeg er gravid.

Hva tror du/ dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...