Gå til innhold

foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Gjest <308+11<3
Skrevet

Når er det egentlig vanlig å søke om sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter uke 26 :)

Skrevet

Jepp, etter uke 26. Anbefaler deg å bare gjøre det med en gang etter det, det er veldig lett å utsette og utsette for så og ha det hengende over seg på slutten. (Snakker da selvfølgelig av erfaring!)

Gjest <308+11<3
Skrevet

takk for svar :)

Måtte nesten le litt nå, når jeg leste om det og utsette og utsette. for er vel akkurat det jeg har gjort.. hehe :)

er 31 uker nå, men kjenner jeg blir så stressa av å skulle fylle ut papirer hos nav. sånt er ikke bare bare!

Skrevet

Her hvor jeg bor er det 3 mnders behandlingstid, så her måtte jeg sende søknad inn så raskt som mulig etter uke 26.

Skrevet

Har utsatt og utsatt jeg også, men i dag gikk jeg til NAV og ba om et møte med noen som har greie på detta, for jeg har virkelig ikke peiling!!! Er vant til å jobbe og få penger for timene jeg, ikke tenke mer på det... detta blir for mye for en stakkar :)

Skrevet

NAV her jeg bor har 1 måneds behandlingstid på foreldrepengesaker, så jeg måtte søke senest en måned før permisjonen begynner.

Det er lett å utsette når man ser hva man må fylle ut og bestemme seg for før man sender inn skjema. Heldigvis fant vi ut at pappaens papirer ikke trengte innsending før ca en måned før hans permisjon skulle begynne.

Gjest <308+11<3
Skrevet

uff, håper ikke det er tre måneders behandlingstid her, da er jeg virkelig seint ute :/

Jeg får ta en tur bort på mandag, spørre om å prate med noen som har greie på sånt. blir helt stressa av det systemet der!!

Skrevet

Jeg utsatte og utsatte jeg også. Men fant fort ut at den var rimelig enkel å fylle ut da.

Ikke fått svar enda, men fått bekreftet at alle papirer er i orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...