cadence Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Ikke nok med at lille trollungen holdt det gående hele de 6 første månedene i sitt liv, og fått tenner i den 7.måneden, så har mamma blitt syk. Men det var vel ikke annet å vente etter å ha hatt den lille terroristaen stort sett alene i 5 mnd... Den siste måneden har det tatt helt av, beina verker intenst, det brenner under føttene, fått vondt i ankler, knær, albuer, håndledd, selv i fingrene. Er kronisk trøtt, men klarer ikke å sovne. Har også begynt å slite med en hodepine som kommer brått på- og ganske intenst, så det er ikke så greit med meg for tiden. Idag kom endelig fastlegen min tilbake på jobb etter bilulykka han var i bare få dager etter at trollungen ble født. Så da fikk jeg komme til han istedet for nok en vikarlege. I morgen tas det blodprøver på alt fra mangeltilstander til reumatiske prøver. Henvisning til fysio har jeg fått, og hadde det eksistert skulle jeg ha fått husmorferie på blå resept. Er utslitt og utkjørt, og kun en dag eller to med kun amming og ellers lite med vesla å gjøre er det ingen bedring å spore (kan ikke akkurat kreve at mormor tar seg av vesla døgnet rundt i dagevis)..Sambo er jo ikke helt i farta enda heller etter ribbensbrudd for 2 uker siden. Jeg ble ihvertfall beroliget med at jeg får sykemelding umiddelbart fra da lønnet permisjon utgår hvis jeg ikke mirakuløst blir bedre på 2 1/2 uke(legens ord). Blir for rått å måtte jobbe i 4 uker før jeg har tjent opp til sykelønn (jeg er jo helt ødelagt i kroppen kl 17 pr dags dato)... Sambo blir arbeidsledig når skola tar ferie. Har egentlig ferie til gode også, men vet ikke hvordan dette stiller seg i forhold til sykemeldinga... Usj, nå er det bare kaos i heimen... og vesla merker jo det, og er minst like vill som vanlig- pluss mer sutrete og mammadalt (ho er utrøstelig når jeg er ute av syne).
kinaputten Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 huff stakars deg, skal det ingen ende ta :/ Håper det blir bedre med deg snart og at du får svar på hva det er. Og at det ikke er noe alvorlig. Du får ønske deg en tur til solen alene i 2 uker, bare ligge rett ut med lukkede øyne og nyte roen. Ønsker deg hvertfall masse god bedring!
enits40 Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Huff, det hørtes ikke godt ut... Får håpe at du kommer deg raskt - god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå