Solstråle86 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hei Er det noen av dere jenter her inne som har forsøkt akkupunktur for å få eggløsning/bli gravid? Vil gjerne høre hvis noen har noen positive/negatvie erfaringer med akkupunktur og pcos? Vurderer å prøve det Hva gjør man ikke for muligheten til en liten spire
lindynatt Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 prøvd akkupunktur mot kne smerter, uten hell. I følge en undersøkelse hjalp elektro akkupunktur for jenter med pcos kun hvis du allerede hadde regelmessige syluser og var slank
Solstråle86 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Takk for svar dere.. Kanskje ikke akkupunktur er det helt store for jenter med pcos da... Jeg har ikke eggløsning av meg selv eller regelmessige sykluser så... Skal til gynekolog igjen om ikke så lenge, så kanskje han har noen lure tips eller medisiner...
lindynatt Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Metformin er veldig viktig, les deg opp og dette og insister på å få prøve det
Gjest Flikk Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Går til akupunktur 1 gang i uka, får også kinesisk medisin som skal gi mensen. Har ikke fått EL, men mensen har jeg fått (før jeg begynte med hormoner), kan hende det er urtene. Urten heter: gui shen wan. På boksen står det en e-mail, [email protected]. Akupunkturen har hjulpet på ting jeg ikke kom for, men som har gjort at jeg fortsetter. Bedret søvnkvalitet, mer energi, gladere. Men akupunktur er bevist at bedrer blodsirkulasjonen, det er positivt ved ivf- at egget fester seg lettere (var det en gynekolog sa på tv- en teori han kunne tenke seg). Akupunktur skal hjelpe på anspent livmor- som kan hindre graviditet. Når man hele tiden tenker på at nå mååå jeg bli gravid, og stresser med det, så kan livmoren bli anspent visst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå