Gå til innhold

Herregud så ekkelt det er med den slimproppen! :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekkelt ekkelt ekkelt! Truseinnlegget er overfyllt av snørrlignende guffe hver gang jeg er på toalettet. Fader for noen mengder da! Hadde aldri trodd det var så mye.

Ææssjjj... men greit, det er et godt tegn at den går hvertfall, så jeg får bare bytte truseinnlegg mange ganger for dagen.

Dagens mest meningsløse (og TMI) innlegg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? Er DET slimproppen?? hmm.. ja, da er det sånn til meg også.. er 38+4. Trodde det kom ut som en klump jeg... men jeg har aldri vært igjennom dette før, så vet ingenting, trodde bare jeg hadde en merkelig utflod jeg skulle ta opp med jordmor.

:)

Skrevet

jordmor sa til meg at slimproppen var i tyggis-lignende form. syns ikke det hørtes ut som vet var slimproppen på deg...

Skrevet

Joda, det er ingen tvil om at det er proppen som har gått her.

Ble strippet av jordmor i går og fikk beskjed om at det kom mest sannsynlig til å skje. Når det i tillegg er med blodflekker i så er det nok det.

Hadde nok ikke kalt det "tyggislignende" form, men fryktelig uappetittelig er det hvertfall.

Er i tillegg 1 uke på overtid, så det er vel naturlig at den kommer nå :)

Har heller ikke sett noe til den før mine andre fødsler, så det er nytt for meg også dette her :)

Skrevet

En skikkelig god "snotte" klyse er vel en passende beskrivelse;) Herligt!

Skrevet

:-) Så bra at man ikke kan ta feil:-) Da vet jeg iallfall hva det er når den kommer:-)

Dette er mitt fjerde barn og jeg husker ikke slimproppen fra de andre fødslene:-O Jeg hadde det ikke sånn...

Skrevet

Man kan ikke ta feil!

Jeg husker at jeg lurte veldig på om det var slimproppen med førstebarnet, men etter at proppen gikk i går kveld, så skjønner jeg at det ikke er noe å lure på.

Det var, som navnet sier, en propp med slim, en stor klump, omtrent som en manet.... I mitt tilfelle kan det ikke forveksles med utflod i hvert fall.

Ganske ekkelt, men greit å vite, for da får man håpe at fødselen ikke er så langt unna..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...