Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..uten å ha blitt gravid, så da er det vel her jeg hører hjemme.. Trenger egentlig bare å utrykke min frustrasjon akkurat nå. Det skulle altså gå en hel uke etter forventet mens, men i dag kom bomben. Nå som jeg var så sikker på at NÅ var jeg gravid, men den gang ei... Skuffelsen blir bare større og dypere for hver gang.

Skjønner ikke hva som er galt, vi er sunne og friske (så vidt jeg vet) begge to, og ingen av oss er overvektige. Jeg har regelmessige menstrasjoner og følger med på EL. Jeg har heller ikke prøvd å anstrenge meg for mye over dette. Jeg vil liksom bare la det skje. Men det skjer ikke, og det gjør så vondt.

Men jeg vet jeg ikke er alene, og andre har ventet mye lengre enn meg.. Jeg ønsker bare alle lykke til! Dere fortjener alle å bli mamma en dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Få deg en henvisning til gyn, for utredning. Mye bedre å komme i gang, enn å bli så skuffet hver gang...

Hos oss endte det i prøverør til slutt, er nå gravid. Nesten 4 år tok det, og jeg skulle ønske jeg hadde fått utredning før.

• 2 uker senere...
Skrevet

Snart 2 år har gått her også... Heller ikke overvektige, sunne og friske begge to. Han har ett barn fra før. Jeg ingen. Jeg ble behandlet for lett endometriose for et år siden og har prøvd et par pergokurer uten hell etter det. Tante Rød kom på nytt idag.. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig :-( Gått til refleksolog og akupunktur uten annet resultat at jeg har fått bedre hud :-|

Jeg tror at vi snart beveger oss over på prøverørsområdet... Klarer ikke å forestille meg et liv uten barn. Har et bra liv nå.. men det er noe som mangler.. noe veldig viktig noe :-(

Lykke til haoo! Håper det klaffer for oss begge i 2011 =)

Skrevet

heisann jenter! Få dere henvisning og kom inn i systemet og MAS! Jeg hadde bare prøvd i et år og legen miin syntes det var litt tåpelig å sende meg videre for utredning, men gjorde det alikevel. Vi har nå funnet ut at min mann har redusert antall sædceller i sæden sin og at jeg har et snev av psco. Vi prøver å booste oss selv med vitaminer etc og så skal han ta en ny prøve etter sommeren - etter det beveger vi oss nok inn i prøverørsverden vi også, men blir nok ikke før 2012 tenker jeg.

Jeg føler det hjelper å tenke fremover og å (prøve) å ha tolmodighet! Det er kjipt at vi må gjennom litt større prosedyrer enn mange andre og at vi gang på gang må bli skuffet over at tr kommer, men sånn er verden.

Jeg er sikker på at vi kommer til å få en spire til slutt vi også, og da kommer det til å bli helt fantastisk! :)

Masse lykke til jenter!

Skrevet

få dere henvisning til gyn, og sjekk at alt er i orden, også mas på mannen så han kan sjekke guttene sine...

da vil dere også føle at det skjer noe på baby fronten, og tiden vil føles bedre... vi har snart bikket 3 år vi... så ligger et år før dere... vi er i gang med ivf! Så håper på et lite ivf mirakel i 2011 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...