prins08prinsesse11. Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 var hos legen min i dag... hatt murringer og intense ryggsmerter siden i går kveld... noen timer med 10 min mellom så stopper de opp og det kan gå flere timer før det begynner igjen.. fikke sønnen min i uke 33,er nå 36 uker på vei så de er glad jeg har gått "så lenge"... hun sjekka meg hadde 1-2 cm åpning... men glemte å spørre om man da er moden?? og er livmorhalsen utflata når man har 1-2 cm? var haste keisersnitt med første så aner ingenting om fødsel,men føler virkelig noe er på gang... bare at det gir seg innimellom...' normalt?? og er livmorhalsen utflata nå? og jeg moden?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 heisann dette er vel egentlig ikke noen andre enn legen din som undersøkte deg som kan svare på , så jeg tror jeg ville ringt å hørt om dette der, for det er ikke noe kjekt å gå rundt å ha vondt å samtidig lure på om det skal være sånn og om det er noe på gang... masse lykke til )
prins08prinsesse11. Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 takk,ja må vell gjerne det... bare tenkte det var en "enten eller ting;)" at man ikke kunne ha åpning uten at man var moden eller lignene... hva med slimproppen? har den gått liksom? forstår ingenting jeg;)
prins08prinsesse11. Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 HJELP!!!! nå kommer det brun utflod også ??????? men ikke noe vondt .......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå