Gå til innhold

Dere som har hatt MA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært inne til ultralyd, sett hjertet slå, og siden gikk alt galt...

Eller rakk dere aldri å se at det var liv?

Jeg lurer, fordi jeg håper at når man har sett hjerteaktivitet, og at alt er greit...så er det vel sikkert at det blir noe da!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å være negativ....

men jeg så hjerte på baby, men mistet 2-3 uker senere....

sikkert litt spesielt siden det var to hos meg... mistes begge. hadde bare sett den ene skikkelig. kontroll var for å vite om det var en eller to, ble ingen...

Skrevet

Jeg hadde også sett hjerteaktivitet i uke 6. Døde like etterpå og ble oppdaget i uke 9-10. Jeg hadde en dårlig magefølelse etter den første ul selv om det levde. Ble blant annet fortalt at plommesekken var litt liten. Klarte aldri å slappe helt av. Uansett, jeg har lest at for det store FLERTALLET så går det riktig så bra:)

Skrevet

så også <3 i uke 6+, men som carmen her så hadde jeg også en dårlig følelse hele tiden....

går bra for de fleste!:)

Skrevet

Jeg så ikke hjertet slå, men min spire døde i uke 8 el 9, så da har jo hjertet slått for så å ha stoppet. Oppdaget ma i uke 11. Så ingen garanti at hjertet slår, men oddsene for at alt skal gå bra er større da.. Men går jo bra i de aller fleste tilfeller:) Er så gla for at jeg ikke viste at det var noe som het MA i mitt første svangerskap!! Veldig leit at jeg måtte få vite at det eksisterte i mitt andre...

Skrevet

Jeg fikk ikke se noe hjerteaktivitet. Det er rart hvordan menneskekroppen fungerer. Jeg hadde en SA i sept (var 5+4 på vei). Blei gravid igjen i midten av november. Plutselig begynte jeg og få en følelse av at noe var galt (ikke noe fysisk vondt - bare en følelse - følte meg liksom ikke gravid lenger). Bestilte tidlig ultralyd i uke 10 for å få bekreftelse om det var noe inne der eller ikke og da viste deg seg at fosteret hadde dødd mellom uke 8-9 :/ Men for de fleste går det jo bra - så tror det viktigste du kan gjøre er å prøve å ikke stresse!

Tror gjerne jeg er gravid igjen:) Men vil vente med og teste noen uker...skikkelig vanskelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...