TerminJulaften :) Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Har dere vært inne til ultralyd, sett hjertet slå, og siden gikk alt galt... Eller rakk dere aldri å se at det var liv? Jeg lurer, fordi jeg håper at når man har sett hjerteaktivitet, og at alt er greit...så er det vel sikkert at det blir noe da!?
*lille blomst* Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 ikke for å være negativ.... men jeg så hjerte på baby, men mistet 2-3 uker senere.... sikkert litt spesielt siden det var to hos meg... mistes begge. hadde bare sett den ene skikkelig. kontroll var for å vite om det var en eller to, ble ingen...
carma78 Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde også sett hjerteaktivitet i uke 6. Døde like etterpå og ble oppdaget i uke 9-10. Jeg hadde en dårlig magefølelse etter den første ul selv om det levde. Ble blant annet fortalt at plommesekken var litt liten. Klarte aldri å slappe helt av. Uansett, jeg har lest at for det store FLERTALLET så går det riktig så bra:)
*lille blomst* Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 så også <3 i uke 6+, men som carmen her så hadde jeg også en dårlig følelse hele tiden.... går bra for de fleste!
selma07 og engel Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Jeg så ikke hjertet slå, men min spire døde i uke 8 el 9, så da har jo hjertet slått for så å ha stoppet. Oppdaget ma i uke 11. Så ingen garanti at hjertet slår, men oddsene for at alt skal gå bra er større da.. Men går jo bra i de aller fleste tilfeller:) Er så gla for at jeg ikke viste at det var noe som het MA i mitt første svangerskap!! Veldig leit at jeg måtte få vite at det eksisterte i mitt andre...
januar2012+spiremai2013 Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Jeg fikk ikke se noe hjerteaktivitet. Det er rart hvordan menneskekroppen fungerer. Jeg hadde en SA i sept (var 5+4 på vei). Blei gravid igjen i midten av november. Plutselig begynte jeg og få en følelse av at noe var galt (ikke noe fysisk vondt - bare en følelse - følte meg liksom ikke gravid lenger). Bestilte tidlig ultralyd i uke 10 for å få bekreftelse om det var noe inne der eller ikke og da viste deg seg at fosteret hadde dødd mellom uke 8-9 :/ Men for de fleste går det jo bra - så tror det viktigste du kan gjøre er å prøve å ikke stresse! Tror gjerne jeg er gravid igjen:) Men vil vente med og teste noen uker...skikkelig vanskelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå