Gå til innhold

Sophies Hage barnehage. Noen som kjenner til den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla som blir ett år til høsten har fått plass der, og vi foreldre er skeptiske til en så stor barnehage. Noen som har erfaring med den, eller hørt noe fra andre med erfaring?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei! Har jobbet der jeg. Sophies hage er jo en midlertidig barnehage. Den er flere bygninger med hver sine barnehager i hver etasje. Du kommer neppe til å merke at den er så stor siden hver barnehage er litt adskilt og har lite med hverandre å gjøre. Så det trenger du ikke tenke på.

Jeg er nok mer negativ til at det er en midlertidig barnehage. Midlertidig innebærer jo at det ikke er etablert noen kultur der, man må flytte til et annet lokale og starte forfra etterhvert. Dette er masse arbeid, og min barnehage sliter fortsatt med å etablere seg og få ting på skinner nå etter 2 år i drift. I tillegg er det vel store sjanser for at den nye barnehagen blir basebarnehage, noe jeg er prinsippielt imot. Synes ikke basebarnehage er noe for de minste barna. Så en plass i Sophies hage ville ikke vært førstevalget mitt siden det fort blir mye endringer og ustabilitet. Men det er klart, du kan jo være heldig og at barnehagen får til noe veldig bra. Lykke til i allefall :)

Håper det var riktig Sophies hage i oslo, den på carl berner.

Skrevet

Riktig Sophies Hage, ja. :)

Men så vidt jeg har forstått har den nå blitt permanent (f.o.m. 01.01.10), og det er jo noe. For øvrig helt enig i din skepsis mot basebarnehager og det midlertidige.

Takk for svar!

Skrevet

Åkei! Det visste jeg ikke! :) Men hvis den er blitt permanent så er det jo mye bedre. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye om størrelsen ettersom det er såpass avdelt som det er. Jeg jobber nå i en diger barnehage med 7 forskjellige etasjer. Merker nesten aldri at vi er så mange. Man er jo aldri sammen sånn sett, holder oss for oss selv :) Det er om det blir veldig mange barn på avdelingen som har noe å si for barnet ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...