Gå til innhold

MA uke 12, 16.mars - og nå er jeg igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRAVIIIIIIIID !!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer ;)

Skrevet

Juhuu:) Gratulerer så mye!

Skrevet

jippi snuppa!! kos og klem:D

Skrevet

Gratulerer så mye, det var utrolig koselig å høre:)

Kos deg masse med den lille spiren i magen.

Skrevet

Tuusen takk, jenter! woho :D :D Er såå glad!! :) Håper og tror at spiren sitter 28 uker lengre enn sist, denne gang ;))

Er akkurat 5+0 idag og menstermin er 27.januar <3

Håper alle kommer etter snart :D

Skrevet

Gratulerer det går nok bedre denne gang!!! Håper jeg og kan juble snart.....

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!. Jeg var også 12 uker på vei og mistet 12 mars så jeg håper jeg også får en positiv test snart:o). Masse lykke til videre og krysser fingrene på at spiren sitter hele veien:o)

Skrevet

Åhh, så koselig!! Gratulerer så veldig mye!! Håper jeg kommer etter snart også:)

Skrevet

Gratulerer så mye! så flott at det gikk så fort. Håper du får god oppfølging og skynd deg over i 1.tri

Skrevet

Tuusen takk, dere! :D

Aaah.. er så spennende ;) Og skummelt!! Iiiik :))) Men tror det kommer til å gå bra nå, denne gang, for har _ikke vondt i puppene eller blankt slim - noe jeg har hatt alle gangene jeg har mistet.. heh... Puppene stikker og føles rare, kansje som da jeg begynte å amme egentlig, som den 2.gang jeg ble gravid og lille blå endelig kom til verden :D Også har jeg kun hvit utflod, som jeg også hadde i svangerskapet med lille blå.. Hihi. Det er lov å klamre seg til tro, håp og kjærlighet <3 ;)

Og jeg som først testet igår, 1 uke over IKM, fordi jeg virkelig ikke kunne tro det... Men krysset kom frem akkurat i det urinen nådde det feltet og før kontrollstreken også var klar! Kjempetydelig, veldig sterk test.. På formiddagsurin, og samme idag :o hihi!

Håper alle dere andre jenter i "MA/SA-gjengen", og alle andre såklart, også kommer over i 1.tri snart :D Blåser masse *babystøv* ;)) Kansje hjelper mine tanker, hihi.

*flux*: når var det du hadde termin igjen? :) Jeg er påtur over nåh! ;D Det må bare gå ordentlig opp for meg... Iiii :))

Skrevet

Så utrolig koselig at det klaffet såpass kjapt for deg igjen!

Lykke til videre:-)

Skrevet

Gratulerer igjen!

Jeg har termin 9. januar +/- var på kontroll i går på 7+5 og det var deilig, så en liten bamsemums med hode og totter til armer og bein og begynner endelig å tro at dette kan gå veien. Vi får følge med hverandre fremover nå!

God helg :-)

Skrevet

Åååh, for en herlig følelse det må ha vært *flux*! :D Så deilig å høre at ultralyden din gikk så bra. Skal selv også på tidlig ul etterhvert.. Er spent! Men håper og tror at alt kommer til å gå kjempe flott denne gang for oss begge :))

Nå er jeg offisiellt i januarklubben da ;D hihi.. Det synker stadig inn, og jeg ser enda hver dag på mine flere positive tester :P Det blir spennende å holde følge med hverandre fremover!

Håper du har hatt en flott helg =)

Vi sees inne i januarklubben eller på 1.tri ;)

Skrevet

Åååh, for en herlig følelse det må ha vært *flux*! :D Så deilig å høre at ultralyden din gikk så bra. Skal selv også på tidlig ul etterhvert.. Er spent! Men håper og tror at alt kommer til å gå kjempe flott denne gang for oss begge :))

Nå er jeg offisiellt i januarklubben da ;D hihi.. Det synker stadig inn, og jeg ser enda hver dag på mine flere positive tester :P Det blir spennende å holde følge med hverandre fremover!

Skrevet

Skrevet

Gratulerer med spire igjen, nelliik & lille blå:) Håper jeg kan hoppe over til 1. tri jeg å:P Lykke til og denne gangen går det bra skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...