nelliik m/blå & rosa Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 GRAVIIIIIIIID !!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)
Happy87 Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så mye, det var utrolig koselig å høre:) Kos deg masse med den lille spiren i magen.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2011 Tuusen takk, jenter! woho :D Er såå glad!! Håper og tror at spiren sitter 28 uker lengre enn sist, denne gang ) Er akkurat 5+0 idag og menstermin er 27.januar <3 Håper alle kommer etter snart
hippimamma Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer det går nok bedre denne gang!!! Håper jeg og kan juble snart.....
Jente09&Jente12:) Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så masse!!!!. Jeg var også 12 uker på vei og mistet 12 mars så jeg håper jeg også får en positiv test snart:o). Masse lykke til videre og krysser fingrene på at spiren sitter hele veien:o)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Åhh, så koselig!! Gratulerer så veldig mye!! Håper jeg kommer etter snart også
*flux* Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Gratulerer så mye! så flott at det gikk så fort. Håper du får god oppfølging og skynd deg over i 1.tri
nelliik m/blå & rosa Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2011 Tuusen takk, dere! Aaah.. er så spennende Og skummelt!! Iiiik )) Men tror det kommer til å gå bra nå, denne gang, for har _ikke vondt i puppene eller blankt slim - noe jeg har hatt alle gangene jeg har mistet.. heh... Puppene stikker og føles rare, kansje som da jeg begynte å amme egentlig, som den 2.gang jeg ble gravid og lille blå endelig kom til verden Også har jeg kun hvit utflod, som jeg også hadde i svangerskapet med lille blå.. Hihi. Det er lov å klamre seg til tro, håp og kjærlighet <3 Og jeg som først testet igår, 1 uke over IKM, fordi jeg virkelig ikke kunne tro det... Men krysset kom frem akkurat i det urinen nådde det feltet og før kontrollstreken også var klar! Kjempetydelig, veldig sterk test.. På formiddagsurin, og samme idag hihi! Håper alle dere andre jenter i "MA/SA-gjengen", og alle andre såklart, også kommer over i 1.tri snart Blåser masse *babystøv* ) Kansje hjelper mine tanker, hihi. *flux*: når var det du hadde termin igjen? Jeg er påtur over nåh! ;D Det må bare gå ordentlig opp for meg... Iiii )
Peispå! Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Så utrolig koselig at det klaffet såpass kjapt for deg igjen! Lykke til videre:-)
*flux* Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Gratulerer igjen! Jeg har termin 9. januar +/- var på kontroll i går på 7+5 og det var deilig, så en liten bamsemums med hode og totter til armer og bein og begynner endelig å tro at dette kan gå veien. Vi får følge med hverandre fremover nå! God helg :-)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2011 Åååh, for en herlig følelse det må ha vært *flux*! Så deilig å høre at ultralyden din gikk så bra. Skal selv også på tidlig ul etterhvert.. Er spent! Men håper og tror at alt kommer til å gå kjempe flott denne gang for oss begge ) Nå er jeg offisiellt i januarklubben da ;D hihi.. Det synker stadig inn, og jeg ser enda hver dag på mine flere positive tester Det blir spennende å holde følge med hverandre fremover! Håper du har hatt en flott helg =) Vi sees inne i januarklubben eller på 1.tri
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 29. mai 2011 Åååh, for en herlig følelse det må ha vært *flux*! Så deilig å høre at ultralyden din gikk så bra. Skal selv også på tidlig ul etterhvert.. Er spent! Men håper og tror at alt kommer til å gå kjempe flott denne gang for oss begge ) Nå er jeg offisiellt i januarklubben da ;D hihi.. Det synker stadig inn, og jeg ser enda hver dag på mine flere positive tester Det blir spennende å holde følge med hverandre fremover! Håper du har hatt en flott helg =) Vi sees inne i januarklubben eller på 1.tri
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2011 Åååh, for en herlig følelse det må ha vært *flux*! Så deilig å høre at ultralyden din gikk så bra. Skal selv også på tidlig ul etterhvert.. Er spent! Men håper og tror at alt kommer til å gå kjempe flott denne gang for oss begge ) Nå er jeg offisiellt i januarklubben da ;D hihi.. Det synker stadig inn, og jeg ser enda hver dag på mine flere positive tester Det blir spennende å holde følge med hverandre fremover! Håper du har hatt en flott helg =) Vi sees inne i januarklubben eller på 1.tri
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 31. mai 2011 #17 Skrevet 31. mai 2011 Gratulerer med spire igjen, nelliik & lille blå Håper jeg kan hoppe over til 1. tri jeg å Lykke til og denne gangen går det bra skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå