wjkcg Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Har termin lørdag og merker at jeg blir litt småsliten av alle som stadig spør om det er noe på gang. Hver gang jeg ringer søster eller mor er de klare for å hive seg i bilen for å være barnevakt - eller de ringer minst en gang om dagen for å høre om fødselen har startet. Og div venner sender smser med "er det noe på gang ennå?". For det første: hvis jeg skal begynne å føde lover jeg å si fra til de som trenger å vite det, dvs barnevakten. For de andre: om jeg var igang med fødsel ville jeg definitivt ikke sagt det til mange, slik at jeg slipper å ha masse engasjerte og urolige personer rundt som vil ha rapporter. Og for det tredje: Når babyen har kommet lover jeg å si fra til alle! Med andre ord ingen grunn til å mase!
summer85 Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 helt enig med deg!!! folk får vite det tidsnok! å de trenger ikke å vite at fødselen er i gang, de trenger bare å vite at babyen er født!! =)
LoveInMyTummy Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Kan skrive under på den. Jeg gruer meg til å svare telefonen...
sprellefant.no Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Her kjenner jeg meg skikkelig igjen! Fordi førstebarnet kom 19 dager før termin, tror alle at denne også kommer tidligere, så 'alle' lurer nå, 11 dager før termin. Føler at jeg er skikkelig på overtid, men har jo 1,5 uke igjen til termin. Ser at det blir laaaange dager fremover..... :S
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Her er det jo gitt hvilken dag det skjer i og med planlagt ks. Men kun barnevakten vet når det er. Sist var vi dumme nok til å fortelle familien når vi dro, og det tok dager før bebis var ute. Minst 4 millioner sms i løpet av de dagene. Ergo- ingen får vite før etterpå. Vet noen blir sure, men det driter jeg langt i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå