Lizregine Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Sitter her nå og er sååå stolt har fått sett den lille i magen på ultralyd, både innvendig og utvendig. Han/hun er frisk og veeldig aktiv inni magen ! utrolig deilig å se hjerte å fingre å tær og alt ble til og med satt frem med 5 dager i forhold til det jeg trodde ! Grunnen til at jeg fikk se det så tidlig (uke 14) er for at jeg måtte inn på sykehuset i går natt pga. uholdelige smertekramper i høyre side, viste seg til å ikke være farlig.. bare en muskelknute i livmor takk gud for det.. Men er nå så utrolig lykkelig over å ha fått sett lille fosteret gleder meg bare eenda mer nå til jeg skal inn neste mnd og få vite kjønn !!
tingeling71 Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så masse. Det er ordentlig koslig å se småtten. Jeg var inne til UL i går som ledd i duotest. Alt gikk veldig bra. Småtten ser frisk og rask ut både inni og utenpå. Så når jeg gikk ut derfra var jeg veldig lykkelig og stolt jeg også. Jeg er 13 uker på vei nå og skal inn til ordinær UL i midten av juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå