<3 klar for prinsesse nr2 <3 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Flere som er kvalm og uvell??? - er 2 dager over termin nå og ingenting skjer... Har noen gode tak i ryggen og over magen noen ganger men synes det er svært lite som tyder på at noe skal skje snart,.. var plaget masse med kynnere tidligere i sv.skapet men nå har alt bare roet seg helt ned.. =( Blir rett og slett nesten litt lei meg jeg nå, har så lyst til å bli ferdig og ikke minst få et mai barn...
Regina Phalange Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg var litt kvalm og uvel i går kveld faktisk... har 5 dager til termin... Er det et tegn på at det kan være noe på gang? Synes liksom ikke jeg har noen andre tegn på fødsel.
J3F Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Hei Høres ut som om det er noe på gang:) Lykke til!!
prins08prinsesse11. Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 har også vert litt kvalm siste dagene, ennå 3 uker til termin ,men var på kontroll i dag og hadde 1-2 cm åpning... har også hatt masse vonde kynnere siste dagene... regelmessig med vonde tak i ryggen (menssmerter) så kansje vi snart er i mål;) lykke til jenter;)
tikka1 Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Hei! jeg har en uke til termin å har plager! har ikke bekkenløsning, men har tak i ryggen konstant. har ikke sovet i natt. er kvalm og uvel, har sterke kynnere! hva skjer ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå