Gå til innhold

Våger ikke håpe for mye....

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM søndag, testet fredag ettermiddag - neg. men fremdeles ikkje mensen.... hender jeg har hatt syklus på 32 dager (31 det normale for meg), men det har max skjedd 4 ganger etter sist fødsel (straks to år siden). Åsså har vi denne livmortappen.... den er høyt opp nå, men kan ikke si om den er lukket eller åpen... skal jo være langt nede når forventet mens....??

Drømmer om å var gravid, men skummelt å håpe for mye, fallhøyden blir da høy ;-)

Hva tror dere? planer om å kjøpe en test til i dag (da det evnt er fare for en "festrøyk" og to i kveld...)

takker ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi håper sammen, hadde ikm på mandag, negative tester idag og. men er normalt å teste sent også, mange av mine venner gjore det.

det med livmor tappen har jeg ikke peiling på desverre...

Skrevet

Vi har visst nesten helt likt brukernavn, var litt forvirrende..:) Trodde jeg hadde skrevet innlegget først..

Skrevet

Har du testet igjen? Er alltid så spennende å følge med på slike tråder, og da blir jeg UTÅLMODIG på å vite, hehe :-) Lykke til!

Skrevet

jepp, testet neg. og i går kveld kom tr, selvfølgelig - jeg spyr!! fy, dette e pyton! ;-) på an igjen ;-)

Skrevet

Huff, så synd! *Trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...