Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har skjønt det at man setter inn uten medisiner. Jeg skal ha det denne gang,og jeg tester for eggløsning i disse dager,men utover det har jeg ikke fått info fra klinikken,annet enn at jeg skal si fra når jeg får positiv eggløsningstest...får vel info da,meeen lurer litt nå da vettu;-)

Noen med erfaringer som kan forklare litt for meg??

Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Jeg holder på med det samme.

Jeg har nå ringt inn EL og da sa de at de tinte eggene på søndag og det ble innsett på mandag. Om eggene overlever, så skal jeg har crinone 2 ganger daglig. Kjenner jeg er veldig spent:)

Skrevet

Ja jeg er og spent,men litt skeptisk,men det er nok fordi det er noe helt nytt for meg;-)

Må du inn for å ta UL? for å sjekke slimhinna? mener jeg har lest at den må måles eller noe før innsett? Mye å tenke på i disse prøvetider!

Skrevet

Jeg har like lite erfaring som deg på dette området, men jeg tror de sjekker slimhinna når du har fått EL ja. Du får helt sikkert all info du trenger når du ringer inn EL.

Du skal se at dette helt nye funker for deg :-)

Skrevet

jeg var på UL i går for å sjekke at alt var klart til innsett. står i papirene at det er UL syklusdag 9-11. Jeg fikk noen dager senere.

Hvor mange ferskforsøk har dere hatt?

Skrevet

Dette er mitt 5 forsøk.

Skrevet

oi... jeg skal sette inn imorgen,og fikk ikke beskjed om å sjekke eggløsning:S huff,nå blei jeg enda mer skepisk til at dette skal gå bra:S hehe, så mye greier... de har bare målt slimhinna mi 3ganger nå føre det ble bestemt at innsettet blir imorgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...