Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med din lille og avføring? Hva og hvor mye bruker du i melka om du bruker noe? Hvor gammel er baby?

Her er lille jenta 2 mnd og er ca på do annehver dag... hun presser veldig og blir rød i fjeste av å presse når hun skal på do. men virker ikke plaget, verken hyler eller skriker så..

bruker malt i morgenflasken og også i kveldsflasken om hun ikke har vært på do på noen dager.. mener hs har sagt de skal bæsje hver dag når de kun får erstatning, men kan vel ikke gjøre noe det, så lenge baby har det fint(?)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143262301-avf%C3%B8ring-og-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at min tulle på 2 mnd skal bæsje en gang pr dag, har jeg litt malt i hver flaske. Ca en knivspiss og litt ekstra på ettermiddagsmåltidet. Min presser så hu blir helt rød i ansiktet... er suuuuper konsentrert når hu bæsjer he he:) Har tatt noen "trøkke" bilder for å si det sånn:))

Min har begynt med grøt i tillegg nå, men var på do hver 3. dag før.. Vet det står at de skal ha avføring hver dag, men vi hadde litt malt i til et måltid, og det var ingen pressing og plaging ved bæsjing selv om det var så sjeldent. Så det er vel heller at det skal være mer jevnlig enn så ukontrollert som med mm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...