Gå til innhold

Sliter med å finne ut hvordan jeg skal få sagt det til han..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg vil gå fra mannen min. jeg orker bare ikke mere etter 7 år med kontrollering, hans depresjoner, og dårlig økonomi..

Jeg er utslitt og lei, for å si det mildt..

 

MEN, jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han.

Hvordan jeg skal få sagt at jeg ikke elsker han mere, at jeg har fått nok, og tar med våre to barn og flytter 75 mil unna.

 

Jeg er redd han kommer til å gjøre alt i sin makt til å få meg til å bli.. og han har klart det før.. men om jeg blir noe mere nå, er det ikke noe igjen av meg til sist.

 

Noen som har vært gjennom noe lignende og kan komme med noen råd??

 

 

 

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil råde deg til at du ikke forteller hvor du skal flytte hvertfall. Flytt ut og i nærheten - få papirer på samværsordning og deretter flytter du.

 

Hadde noen tatt mine barn og flyttet langt avgårde hadde jeg sloss med nebb og klør. Og gjør han det samme er det jo store muligheter for at han vinner siden barna er født der, barnehage skole osv.

 

Du kan jo se om du finner en leilighet med korttidsleie - og så sier du at du flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke brydd seg så mye med ungene i alle de årene de har levd, ja for uten om de siste 4-5 mnd. da har han snudd på femøren..

 

Ungene er ikke født i området, da vi tidligere har flyttet rundt etter hans pipe, så det eneste de har her pr. nå er bhg.

 

Ellers er jeg i sterk tvil på om han faktisk vil klare å ha ungene på fulltid, for jeg har faktisk tenkt på det og.. Å dra fra ungene her og, for å "redde" meg selv.

 

Det er ingen leiligheter her å få leid, hverken på lang- eller korttidsleie.

Brukte 6 mnd på å finne den vi har nå...

Ei heller er det jobber her...

 

 

 

-B-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

selv er jeg skilsmissebarn og synes det er veldig egoistisk av deg å flytte så langt unna.. kan skjønne om du flytter 75mil unna hvis du mistenker han for misbruk av en eller annen form, men om han er en god far for barna ville jeg rådet deg til å bli i slik nærhet at barna kan ha kontakt med faren sin jevnlig.. ellers kan barna dine i voksen alder slite med tillit til deg eller andre menn om de føler seg "forlatt" eller frastjålet et forhold til sin far..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...