StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Er offisielt høygravid i dag, og med en tass i magen som ikke har stor plass igjen føles det ut som, og er så glad:)
Billie Jean Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Å, som jeg gleder meg til jeg bare har 40 dager igjen:) Er ganske stas å være høygravid! Jeg teller ned de 25 dagene jeg har igjen til jeg når denne statusen:) Også jeg venter en prins<3
StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Ja, plutselig var jeg høygravid, og må si at de som har sagt 3trimester er en lang ventetid tar feil for min del.. he he! Tiden har virkelig løpt fra meg, og jeg kjenner jeg får litt små-hetta på ting jeg gjerne skulle ha fått knipset ferdig nå ) He he! Da har du termin 29 juli du da? Er det ditt første eller?
håperpåvinterbarn Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 høygravid fra og med igår. måtte bare slenge meg på kommentaren om at 3. trimester har FLYDD avsted! herregud, nå vil jeg egenltig at det skal gå litt sakte! Føler at jeg ikke er helt mentalt forberedt på denne store omveltningen i livet enda (min første dette her). Lykke til!
StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2011 Ja, jeg skjønner hva du mener sommerfugl11. Jeg stod i går kveld mens mannen var på jobb og tenkte jeg kjeder meg litt når jeg er alene hjemme, men så plutselig kom jeg på at jeg faktisk aldri vil være alene på denne måten lenger snart! Tiden flyr, og tror jeg må forberede meg litt ja:p He he! Kanskje jeg skal ta meg en tur å handle selv i dag
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Føler meg ikke godt nok mentalt forberedt jeg heller.. Er så fryktelig rart å tenke på at jeg snart er mamma for resten av livet,og ikke kunne gjøre hva man vil når man vil lenger! Blir jeg en god mamma,kommer jeg til å klare ditt og datt bra nok osv.. Mange tanker som surrer i hodet om dagen! Og som dere sier,dagene går ikke tregt,men fryktelig fort.. Men gleder meg også fryktelig til å endelig få hilse på babyen min! Tror jeg kommer til å bli dønn forelska,for det er jeg forsåvidt allerede..
StoltHønemor<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2011 ++juni2011++HØYGRAVID Jeg vet akkurat hvordan du har det:) Vil jeg kunne klare oppdragelsen, vil jeg ditt og datt... Nei, det går nok kjempebra men rart hvor fort bekymringene kommer og her i hus
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Vi klarer oss nok kjempefint!! Tror det er sunt å ha sånne tanker og bekymringer,det viser at vi er reflekterte og ansvarsbevisste og ikke naive!
Jente2008,Jente2011 Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 er enig i det at tiden flyr! Dette svangerskapet har jo gått kjempefort:)) henger meg på som høygravid om 5 dager jeg da
Billie Jean Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Jeg husket feil, har termin 27.juli, så da er det enda kortere tid igjen! Jeg har ei jente fra før, hun gleder seg stort til å bli storesøster til en liten bror gutt:) I dag har jeg kjøpt nytt stellebord, herlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå