pusur85 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Nå holder jeg snart på å bli gal her. Har så lyst til å bli gravid og at det skal være vår tur snart. Har en syklus på 26 dager og får alltid positiv test på EL rundt dag 17 i syklusen. Jeg er nå 4 dager over IKM, men har negative graviditetstester. Det jeg lurer på er om det at jeg har el så seint i syklusen vil resultere i at jeg tester seinere positivt på graviditetstester og? At det blir forsøvet på en måte?
Varulven Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har forstått det slik at TR kommer 12-14 dager etter eggløsning normalt sett, og velger derfor å sette min TR-dato 14 dager etter EL når jeg kjenner denne. Det stemmer godt i mitt tilfelle, jeg har vinglet med EL mellom dag 13 og 19, men tr kommer som en klokke 12-14 dager etter EL.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Uten at dette er helt hva du spør om, så vil jeg tenke at du i utgangspunktet har litt kort lutealfase, så det at du nå er 4 dager over din vanlige IKM bare er en bra ting Uansett er det som nevnt over tiden fra EL til forventet IKM som har noe å si når det gjelder testing, ikke dagene fra mens til EL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå