Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hun er 3 år om 2 mnd. Var helt med på å slutte med smokken på fredag og var med for å poste smokkene til kaptein Sabeltann. Første dagen og natta gikk kjempe fint, men så begynte det..... Hun har raserianfall flere ganger på dagtid, og om natten har hun 2-3 ganger i løpet av natten hvor hun våkner og er så sinna at hun brøler. Hun sier ingenting om smokken men det må da være det som er grunnen. Det startet jo da. På dagtid tar det ca 1 time før hun roer seg ned pr raserianfall, på natten tar det ca. 15-20 min. Jeg prøver først å snakke med henne, men hun vil ikke høre, slår etter meg (noe som ikke er vanlig oppførsel hos henne), og skriker av full hals. Da lar jeg henne være og ignoerer henne totalt. Når hun har roet seg så kommer hun gjerne bort til meg og setter seg på fanget mitt, og da er alt glemt fra hennes side. Må nevne at hun legger opp til et raserianfall selv. Det er ikke av den typen hvor hun ikke får lov til ting o.l. Huff, får jo skikkelig vondt av henne, men er det vanlig å bli så sinna etter smokkeslutt ? Da min eldste sluttet så gjorde vi akkurat det samme og jeg har ikke hørt om smokken siden. Trodde det skulle gå like glatt denne gangen også.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hva med å ta henne med til lekebutikken, la henne velge seg ut en liten bamse som kan være erstatter for smokken? Gi noe i bytte hvis du skjønner hva jeg mener. Da min gutt sluttet da han var 3 år så forklarte vi hvorfor han måtte slutte (tannlegen hadde sagt det faktsik), var med å sende alle smokkene til Brannmann Sam, og sa at nå skulle vi finne et kosedyr i butikken som trengte en gutt å sove på armen til..... Han synes dette var spennende!!! gått som en drøm.....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Vi har snakket om at vi skal gjøre det, men at vi må vente til fredag. Kanskje vi heller skal gjøre det etter jobb/bhg i dag. Jeg får så vondt av henne for det må tydeligvis plage henne voldsomt, men rart at hun ikke sier noe om smokken. Hun roper aldri etter smokken heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå