mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Nå har jeg gått nesten hele svangerskape uten å vært inne på barnimagen! jeg venter mitt andre barn å har nok å holde styr på med en 22 mnd gammel jente som er høyt å lavt til enhver tid! Jeg har ikke hatt tid å glemt alt slikt!! litt synd egentli!! jeg er nå 36+5, å tiden flyr bare! jeg har slitt en del med bekkenløsning denne gangen, men nå begynner det å bli bedre - heldivis! hvordan er det me dere andre der ute ? flere som har termin 19 juni ? føler jeg trenger å snakke me noen nå, har så mye tanker rundt det hele!! men mest av alt gleder jeg meg til å få møte vår lille skatt nr 2 storesøster gleder seg masse hun også selv om hun ikke helt skjønner hva som kommer til å skje:p
Mamman til Sofia:-) Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Termin 19 juni her og:-) Vi venter vårt første barn og er veldig spente... Begynner å bli veldig klar for å få ut bebisen:)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Arti! blir spennende ja har det gått bra med deg da ? ingen plager ? blir godt å bli ferdi nu ja! jeg var til jordmor forrige uke. hun mente magen min ikke hadde vokst som den skulle den siste mnd så ble sendt på føden for en sjekk.. låg me registrering å hele pakken å fikk ultralyd! det viste seg at magesekken til babyen er litt mindre enn normalt.. utrolig ble jeg og tankene kom !! tenker downs med en gang jeg når det ikke er som det skal.. meen idag var vi på kontroll igjen å det viser seg at alt ser normalt ut! å vi fikk se kjønnet idag:) veldig lykkeli
Mamman til Sofia:-) Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Hei igjen Ja det har i grunn gått veldig bra:) Har ikke hatt veldig mange plager,ikke kastet opp og ingen kynnere før i dag.. Er veldig klar for å få ut ungen,syns det begynner å bli tungt.. Så bra at alt sto bra til,hadde nok blitt veldig bekymret jeg og... Har dere ikke sett kjønnet før nå? Har selv time hos jordmor til fredag og er veldig spent på om vi får en liten titt og om det blir vekstestimering.. Har du fått det?
summer85 Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 heisann =) har ul termin 17 juni jeg (menstermin 2 juni).. =) jeg venter nr 3 jeg da, har 2 gutter fra før og nå kommer jenta! er veldig spent!!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2011 Det e bra:) godt å slipp plagene ja!! klart man blir bekymra. jer er det litt enda jeg selv om vi fikk vite at alt var greit.. blir jo så man tenker !!! men håper de har rett:) nej, vi har ikke det! kunne ikke se d på første ultralyden.. desverre!! men jeg maste meg til det nå, kunne lik så godt ha ventet til nurke kom, men syns d var greit å få vite det også!! nej, har ikke fått vekstestimering!!! masse lykke til!! nå har jeg sortert litt babykler etter jenta vår.. kan ikke huske hun var så lita!! såå smått;) nå er det bare å glede seg masse til prinsessa kommer <3
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2011 okej:D spennende!! masse lykke til!! så arti at det blir jente da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå