Hilde35 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Er ny her, så dette kan bli et litt langt innlegg,hehe. Jeg har sliti i mange år med å bli gravid og mista mange ganger med forrige samboer. Så legen mente at det var noe med at vi ikke "passet sammen"...altså med tanke på å få barn. Er det noen som har hørt dette fra legen før? Så nå får vi se om det har hjulpe å "skifte" til en ny samboer. Og endelig har vi endelig blitt enig om å prøve å få barn. Jippi Jeg er 35 år og føler meg nesten for gammel. Er det flere som har følt dette? Er førstegangsprøvende. ;-) Trenger litt oppmuntring,hehe. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Ja har hørt om par der de ikke finner noe galt med noen av partene, men hun danner antistoffer mot hans sæd, hans sæd tåler ikke miljøet i hennes underliv, slik at de ikke kan få barn sammen, men med andre partnere. En venninne som hadde det sånn. De er godt voksne og barnløse av den grunn. Jeg var 44 da jeg ble gravid med første. Håper på en til, men det ville være et mirakel; er nå 46.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Lykke til med prøving, så spennende! Jeg ble førstegangsmor rett før jeg fylte 36 og når et nr 2 på vei, blir litt under 2 år mellom dem. Ble gravid på 3 forsøk første gang, og litt før første forsøk andre gang ;-) I teorien rekker vi vel en til også før jeg fyller 40, men blir vel vi setter strek nå. Følte meg som deg gammel da jeg starta, men ting har gått over all forventning, og har mange venninner og kolleger som kom seint, men godt i gang. Dersom det skulle vise seg å være vanskelig å bli gravid/du mister igjen også med ny mann ville jeg likevel ikke nølt med å oppsøke hjelp, tida jobber dessverre ikke på din side etter 35 år.
KirstenAnn64 Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Hei Hilde. Neida du er absolutt ikke for gammel til å bli gravid. Jeg fikk min første da jeg var 35. Min andre da jeg var 37. Og min 3 attpåklatt da jeg var 43. Lykke lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå