desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 I går fikk jeg en skikkelig dårlig smak i munnen (bokstavelig talt altså) og begynte å knaske pastiller... skikkelig dejavu til de første ukene av forrige graviditet... så i dag kunne jeg ikke dy meg og måtte ta en test. Først skjedde det ingenting men etter ett minutt kom det en svaaak strek!!! Den ble sterkere og tydeligere ettehvert og samboeren min så den også med en gang! Men jeg holder litt igjen på jubelen til jeg får se en sterkere strek. Forrige gang kom den tydelig frem med en gang nemlig. Hihi. tester igjen i morgen for å se om det fremdeles er noe
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2011 Takk takk! Håper flere får gode nyheter snart! Jeg er forresten på dag 31 i syklusen nå.
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2011 HURRA! Da har CB klart og tydelig bekreftet det a1 så vidt antydet i går - Jeg er gravid! Må si at jeg liker CB sine tester best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå