Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Med førstemann kjente jeg liv når jeg var 12-13 uker på vei. Denne gangen er jeg overbevist om at jeg kjente det første gang når jeg var 10+1. Ble helt tatt på senga, og var ikke forberedt på det, men det var ikke det samme som luft i magen eller bevegelse i tarmen heller. Nå er jeg 11+1 og nå isted kjente jeg det igjen. Siden jeg fikk babydopleren i posten til helga som var, så henta jeg den og lyttet etter hjertet til babyen der jeg synes jeg kjente noe. Og RETT ved siden av der jeg kjente noe fant jeg hjertelyden til babyen. Så nå er jeg overbevist om at det er babyen jeg kjenner. Livmoren min er stor og rekker snart opp til navlen, så det er litt rart at babyen ligger akkurat der hvis det ikke var den jeg kjente. Dette er vel femte gangen eller noe sånt jeg har kjent noe den siste uka. Isted kjentes det nesten ut som om noen kilte meg på innsiden av magen. Hihi... Av og til har jeg kjent et lite "dult" også. Jeg gleder meg sånn til sparkene blir sterkere. Er det flere som kjenner liv så tidlig?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg opplever det samme som deg Og er også overbevist om at det er babyen jeg kjenner, er 10 + 6 i dag. Forrige gang kjente jeg liv i uke 14, så syns dette var veldig tidlig, men selvfølgelig koselig. Kjenner det kun når jeg sitter eller ligger stille da, er ikke så sterkt at jeg kjenner det "når som helst".
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Nei, jeg også må ligge eller sitte i ro for å kjenne noe. Og det er heller ikke hver dag jeg kjenner noe. Men det er jo gøy likevel.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er førstegangs, så helt sikker kan jeg ikke være... Lå på sofaen da jeg var 11+2 da det boblet og det kjentes ut som om noe strøk meg på innsiden av magen... Har aldri kjent noe lignende før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå