Leia81 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er det flere som har en kropp de ikke kjenner igjen etter pp-slutt? Kort fortalt; Slutta på pilla etter 14 år den 26 feb. Fikk TR den 1 mars (2 uker etter siste), og blødde ca 5-6 dager. Fikk ny TR den 11 april, ca 42 dager etter forrige. Har hatt endel strekksmerter i magen/underlivet etter dette, men tror det har sammenheng med EL og evt pms?? Har aldri hatt menssmerter før, men etter pp-slutt føles alt på kroppen. Fikk siste TR den 14 mai, og blødde ca 5 dager igjen. Hadde håpet på at dette var et godt tegn, da syklusen tydeligvis er på tur ned, 34 dager sist nå... NÅ derimot skjønner jeg ingenting! Jeg hadde siste dag med TR rundt lørdag 21 mai. Søndag 22 mai hadde jeg sex, og mandag 23 hadde jeg store deler slim i underlivet. Ikke som rester etter sæd, men mer som EL-slim. Dette kan da ikke stemme!? Idag hadde jeg brun utflod, og ihht syklusene mine, skal ikke EL være på plass før rundt 30 mai. Man kan vel ikke bli gravide utenfor EL, og ikke kan jeg skjønne at det skal være TR som er på innmarsj igjen!? Noen som har erfaringer med ustabile sykluser, rot med kroppen ol.? Tips? På forhånd takk for tilbakemelding!
Leia81 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2011 Ikke lett å forstå seg på denne kroppen, sykluser ol. Har enda ikke fått tr på besøk, og har ikm den 16 juni om kroppen fremdeles er på 34 dagers syklus. Har ømme brystvorter for tiden, men that's it.. Åhh, som jeg håper jeg er gravid. Kjæresten håper også mer enn jeg har forstått før, og det gir meg bare enda mer lyst på en liten spire! <3 Er det noen som har like opplevelser? Eller noen som kan se om spira sitter? Jeg lover å gi tilbakemeldinger, men de jeg har gitt til nå er lagt på samme tråd som evt spm. Håper noen kan se, og at ønsket vårt går i oppfyllelse nå på forsommeren.. <3 Leia81 24.02.81
Roselilly Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Hei! Når jeg innimellom har hatt noen korte perioder så har jeg faktisk opplevd å ha eggløsning både på 7. og 8. dag etter første mensdag, så om det er en slik periode du har hatt så er det absolutt mulig at det var eggløsning du hadde... I så fall burde du vel kunne ta en test nå...
Leia81 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2011 Hei, du! Skal prøve å smøre meg med tålmodighet og vente til torsdag. Har jeg 34 dagers syklus fremdeles, skal tr være på plass rundt torsdags morgen. Spennende! Samtidig skal jeg utenlands en ukes tid fra fredag, så det hadde også vært kjekt om jeg kunne kost meg med litt vin uten dårlig samvittighet. Plusser og minuser med alt!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Ette hormonelle greier som p-piller elle andre lignene ting KAN de ta opp til 2år før alt kommer på plass igjen:/ desverre. men sånn er de berre. å 14 år med p-piller e ikke de beste for kroppen.
Leia81 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2011 Nei, vi får håpe -mtp-, Sanna28 og egne følelser stemmer. At jeg blir gravid innen vinteren er på døra.. Krysser fingre.
Leia81 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2011 Oy... Tok en test ikveld, og det viser seg at jeg ER gravid!! Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Håper det "vokser på meg" etterhvert, og at det ikke skjer noe med den lille.. Det er vel ikke uten grunn man skal være gravid i 9 mnd!?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 14. juni 2011 #8 Skrevet 14. juni 2011 GRATULERER så mye Skjønner godt det virker uvirkelig! Men du "vokser det nok på deg" snart skal du se;) Lykke til i tiden fremover:)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Jeg slutta på p piller for 6 år siden og hadde en merkelig mens da, tok meg over 1 år å bli gravid da og visste aldri om noe var slik det skulle. Kroppen brulker tid på å åkomme seg, den skal tross alt slutte med alle de ekstra hormonene du har gitt den. Dette må du la gå sin gang, for det blir å rette seg opp snart
Silja81 Skrevet 15. juni 2011 #10 Skrevet 15. juni 2011 Å, gratulerer Leia81! Husker at vi begynte å prøve samtidlig (og at vi er like unge . LYKKE TIL. Håper å komme etter om 2 uker. Stor klem!
Leia81 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2011 Tusen Takk igjen, Silja81. Skjønner det ikke helt enda, men vi får se hva som skjer. Er jo så tidlig, at jeg er åpen for alt. MEN vi satse på at det går bra, og at det er din tur å juble om ikke så lenge! Masse lykke til! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå