storetroll Skrevet 24. mai 2011 #1 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg ble mamma til mitt første barn for snart 7,5 mnd siden (f. 12.10.10), og trenger barnepass, deltid eller heltid, i sommer. Vi er en av de uheldige som desverre ikke har fått barnehageplass, og trenger derfor allerede nå en flink dagmamma siden jeg nettop har begynt å jobbe. Vi bor i Sædalen, og ønsker helst noen som bor i nærheten eller mellom strekningen Sædalen - Kokstad, hvor jeg jobber. Vi disponerer ikke egen bil, så vi er avhengige av gode bussforbindelser, eller at evt barnepasseren kommer hjem til oss. Lillegullet vårt er en veldig tillitsfull og blid jente som ikke er noe problem å passe:) Håper noen har lyst til å hjelpe oss! Kontakt meg på mail: [email protected] Jeg er også tilgjengelig på telefon: 41846520 Hilsen Tina Henriksen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143261286-dagmamma-s%C3%B8kes-i-bergen-helst-i-omr%C3%A5det-nesttun-s%C3%A6dalen-fana/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå