Gå til innhold

Mountain buggy eller Easy walker sky/ quattro.. hvem er best???? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har EW qtro og jeg elsker den. utrolig lett, stødig, snur bra, lun, lang rygg, fotbrettet kan stilles på og hundre andre bra ting.

Den får ett minus poeng: vanskelig å komme til kurven under når barnet ligger i full liggestilling. Men det er det eneste :)

Vi har nettopp kjøpt EW Quatro til minsten i magen, har ingen brukererfaringer ennå, men vi bestilte fra babyjungle.nl (nederlandsk butikk) og fikk vogn, bag og fleecepose for ca 4500,- + norsk moms. Kjøpte med ståbrett, bilstoladapter og transportbag og fikk alt sammen for under prisen av hva vogn og bag koster i Norge.

Så verdt å sjekke ut om ikke annet :) (De har MB også om du skulle gå for den...)

Jeg fikk qtroen på salg til bare 4000 kr. Var 2010 modell. Men fortsatt et kupp. Er så fornøyd med den vogna.

Jeg syns ikke den tar stor plass. Og i tillegg kan man ta av bøylen og justere fotbrettet helt ned så det blir lettere å få den inn i bagasjerommet på en sedan. :)

Har kjørt sedan de siste dagene og får 4-5 matposer, vogna, stelleveske og dyne inni og det er fortsatt plass. Pluss at vogna er så lett å løfte! :)

Jeg valgte heller qtro enn sky pga jeg føler meg mest trygg på en vogn med fire hjul. Også syns jeg den er finere. (nå er dette min personlige mening altså) Kjøpte min på babyshop forresten. ordinær pris var 7200.

Annonse

Jeg hadde først MB og har nå byttet til Qtro.

Grunnen til at jeg byttet er at jeg syns MB ble veldig baktung når vesla sov, var faktisk redd for tippefare. Den ble spesielt baktung når hun sov og vi gikk tur i oppoverbakke.

Du må også demontere selene for å ta av og på pose, noe som var utrolig irriterende når jeg skulle bruke vogna til en baby og en toåring.

Bortsett fra dette var vogna super. Kjempe god å trille, og en traktor på snøføre.

Qtro er superstabil i forhold. Vesla sover godt og storebror står på ståbrett og lener seg til håndtaket uten at det er anntydning til at den skal tippe. Den er også kjempe god å trille.

Hun sitter også kjempe godt i den.

Den blir helt ok i bilen. Syns egentlig at det var litt bedre med MB som ble lang og flat, men er generelt mer fornøyd med qtro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...