Gå til innhold

Rar følelse i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, så jeg bare hiver meg ut i det og prøver å beskrive det som føles rart....

Jeg er førstegangs gravid i uke 30 og babyen har nok begynt på sin tur ned mot bekkenet i og med at jeg kjenner stikkninger og økt trykk mot bekken og blære,

MEN

det rare er at det kjennes noen gang ut som babyen er i ferd med å ramle ut eller stikke en hånd/fot på tur utder nede.

Hva er det jeg kjenner eller hva er det babyen holder på med som får det til å føles så rart. Skjønner jo at babyen ikke kan ramle ut av meg eller stikke en hånd / fot gjennom fødekanalen og tilbake, men det er bare slik det føles.

Sikkert fryktelig rart beskrevet og forklart. Føler meg flau og dum her jeg sitter, men er fryktelig nysgjerrig på hva det er jeg kjenner.

Flere med en slik rar følelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har hatt denne følelsen rundt den tiden der og har det fortsatt noen ganger (37+5)... ifølge jordmor så er det bebisen som enten leker med hendene eller føttene....hun beskrev det slik: bebisen danser ballett inni magen din :) altså du kjenner fingertuppene...og det er slik som du sier, skulle tro de skal ut hehe...sitter her med masse liv fra jenteungen og hendene hennes er overalt! :)

lykke til videre med svangerskapet!

Skrevet

Sånn følelse har jeg også noen ganger, litt rart men er sikkert helt vanlig :)

Skrevet

Tuse takk for svar.

Så godt å høre at det er flere enn meg som har følt det slik. Jeg syntes det var flaut å skrive det og poste det for jeg følte meg så rar og alene om denne rare følelsen. Hehe, er jo mye rart vi opplever som gravid, men ikke alt er like lett å spørre om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...