Gå til innhold

hvordan går det med "termin 11.juni" damene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var 4 pers el noe på denne datoen...hvordan går det med dere? hos meg er det mye stikkinger og sterke kynnere i par dager nå...gleder meg så masse til lillesøster kommer og alt er klart...er dere klare el??

har lyst til å følge dere videre, så oppdater her når det er noe da :) de siste dagene er jo så lange...så greit å være her og lese litt :)

masse koooossss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har formen vært helt knall,men merker nå at det nærmer seg:)

Halsbrann på kvelden og opp hver time ca på natta for å tisse:/

Har nå gått til modnings akupunktur 3 ganger og i morgen skal jeg på riksen og prate om igangsetting. Har diabetes type 1,så på ultralyden 18 Mai var knøttet i magen 3700g,så ikke akkurat liten:)

Ellers er alt utstyr til gutten i hus,er bare andre ting som er litt kaos. Begynte selvfølgelig litt sent med opppussing og blir straffet for det nå.

Gleder meg masse masse til å se den lille sparkende personligheten i magen<3

Skrevet

Her går det for så vidt bra, vært sengeliggende snart 1 uke med kraftig forkjølelse (for 5. gang i dette svangerskapet!) men er på bedringens vei :)

Har stort sett alt utstyr i hus, så her er vi så klare som vi blir :)

Hvor i landet holder dere andre til?

Oslo her...

Skrevet

Joda, kan ikke klage! Halsbrann, lår som dovner bort og periodevis synsforstyrrelser, men ingenting smertefullt. Alt er klart, men jeg venter gjerne litt til! Trondheim her. :-)

Skrevet

jeg har fått keisernitt datoen til 6 juni, ellers så sliter jeg veldig med låst bekken å rygg,å siste uka har jeg hatt store smerter pga prinsessa holder på å feste seg,å magen er ganske segen..( stavanger her)

Skrevet

Har termin 11.juni jeg ogsaa:) Men var paa kontroll fredag, hvor de sa livmorhalsen er saa forkorta at jeg neppe kommer meg saa langt! Er saa spent!!

Formen er det ingenting aa utsette paa. Har ingen plager, utenom at jeg selvsagt begynner aa bli graadig framtung og litt "seig" og treig i alt jeg gjoer. Men koser meg masse med magen disse siste dagene. Vet jeg vil savne det etterpaa!

Har faatt testa for streptokokk B, og den kom desverre ut positiv, saa jeg maa ha antibiotika kur naar jeg legges inn paa sykehuset. Ikke saa arti det da, men det gaar vel bra.

Spennende disse siste dagene naa!!!

Skrevet

Så spennende vi er flere med samme termin!

Min form har virkelig vært strålende hele tiden :) Og den er det enda, men jeg kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å møte den aktive gutten min <3

Er veldig glad og takknemlig for at jeg fremdeles får trent; tror det hjelper både på humør og sjel :)

Stavanger her også.

Skrevet

Formen min er litt sånn som sånn.. Er desverre blitt veldig plaget med isjas som kommer til de utroligste tider - f.eks på butikken og skal handle, og da klarer jeg ikke å gå. Så ellers har det jo vore mye murringer og mer smertefulle kynnere enn ellers, så venter i spenning nå. Har planlagt modningsakupunktur på mandag, så får vi se om det kan få i gang noe. Har ivertfall god erfaring fra det sist fødsel. Men tanken på å gå 14 dager etter 11. juni, er fryktelig lite fristende, fordi jeg er ikke så glad i å være gravid.

Gler meg til velsegull kjem.

Skrevet

Jeg har også tenkt på det med modningsakupunktur.

Hvordan foregår det egentlig?

Skrevet

Da er planene forandret for min del:):):) Var inne på riksen nå i dag og de bestemte at jeg skal inn og settes i gang Tirsdag 31/5!!!!Hjelp:D

Legen undersøkte meg i dag og kunne fortelle at jeg var moden med 1 cm åpning. Så da håper jeg at hele prosessen kommer til å gå kjempe bra:) Har da STOOR tro på at modningsnålene har gjort susen. Var og fikk nåler i går også + at hun satt noen "ekstra" nåler. Skal også til henne på Fredag og da skal hun sette enda flere nåler. Da for at det skal settes mere i gang for håpet er jo at fødsel skal starte av seg selv.

Nå ble plutselig alt veldig virkelig og jeg sitter her med litt skrekkblandet fryd og klarer bare og flire fårete. Hehe. Tenk at jeg skal bli mamma for første gang i løpet av 1 uke<3<3<3

Skrevet

Til: Lykkeligmed1imagen

Deilig å bli ferdig nå ja, er jo ikke så langt fra termin og bebisen er jo fullt voksent...så det er bare å glede seg ja....

lyst til å prøve disse nålene, men er ikke så glad i nåler...og tørr liksom ikke...men vi får se...jeg venter til mandag, så får vi ta det derifra...

har mye stikkinger ol. jeg oxo, og det er kjedelig å få dette i butikken...så skal holde meg unna shopping framover tenker jeg...

lykke til alle sammen da, vi er mange ved denne terminen..og det blir spennende å se hvem som føder først og sist :)

da er det vel greit med fødestøv til oss snart eller hva :)

Skrevet

Je må bare få anbefalt modningsakupunktur til dere som er i tvil.. For uansett om nålene er litt "skumle", så er det bedre enn å ligge i 48 timer med fæle riesmerter. Nålene korter ned fødetiden.

Skrevet

hmm, hadde faktisk 48 timer med maserier med første, og det var veldiiiiiig vondt for kroppen...og ble sliten og måtte få epidural...ellers hadde jeg ikke klart å føde...takk for at du sa ifra om det, skal tenke på det til mandagen :)

Skrevet

dytt : ) vi får holde tråden oppe og oppdatere litt da damer :) nå er det snart termin for oss...har så mye kynnere og nedpressssssss....alt er klart hos oss, så nå får lillesøster komme....

hvordan går det med dere?

Skrevet

Hos meg er det ikke noen tegn på at det er fødsel på gang enda,men jeg håper at en siste runde med nåler på mandag vil gjøre susen slik at jeg ikke blir sendt hjem igjen fra sykehuset på tirs.

Formen er bra,men har noen rare tak i magen og lillegutten er veldig aktiv.

Gleder meg masse til å se han:)

Syntes det er veldig spennende og lese om dere andre også,så fortsett og skrive:):)

Skrevet

samme her, er ikke noe tegn på fødsel egentlig...vil ha mensmurringer, og tak i rygg :) føler nesten at jeg skal gå over tiden igjen...skal vente par dager til så får jeg dra inn til ABC-ullevål og prøve disse nålene...vil så gjerne ha en bebis nå....er tungt å sove så like greit å ha en baby å være med...

Skrevet

Har termin den 11. Juni her og, venter det første barnet.. Rumpa ligg høgt opp øverst på magen. Så eg er konstant øm der. Berre det å ta litt der er vondt. Har hatt litt kynnere, men det har tatt av også.Så eg merker ingen fødselstegn enda, Har masse halsbrann da og av og til blir eg små kvalm.Eg har gledet meg lenge til dette, Så er byrja å bli nygerrig på gutten som er inne i magen. Nettene er det så som så med, finner ikkje ein god stilling og sove i uansett. Har problemer med å komme meg ut av senga når eg skal på toalettet. Knena mine er byrja å bli litt belasta av vekta. Har hatt spes problem med det høgre. Bekkenløsninga tenker eg på heile tida med å vere forsiktig men eg føler meg mykje bedre. Litt mystisk faktisk. hehe Ellers tar eg berre ein dag av gangen. Kva anna kan ein gjere egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...