Gå til innhold

Noen som har erfaring med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som prøver akupunktur for å bli fortere gravide? Jeg vurderer å prøve etter 4 pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vurderte dette en periode, men slo det fra meg...har tenkt å prøve det igjen for har hørt om andre som mener dette har vert avgjørende i deres prosess.

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Jeg tenker også å prøve dette når jeg begynner på pergo. Har litt tro på at det hjelper jeg, kusina mi hadde positiv erfaring med det, og mannen min har også hatt god effekt etter akupunktur for noe annet:)

Kan jo ikke skade tenker jeg. Det som kan være lurt er å finne en god en, som er med i norsk akupunkturforening, det er mange lurendreiere der ute... Lykke til!! :)

Skrevet

Hei!

Jeg tok akupunktur forrige gang. Vi hadde prøvd i over ett år. Fikk piller med ektstra hormoner i, men ingenting hjalp. Jeg fikk nåler rett rundt EL og jeg ble gravid måneden etter.

Jeg er helt sikker på at det hjalp! Hun var kjempedyktig! Jeg skal gjøre det før neste EL. Så for dere som har prøvd en stund vil jeg anbefale å teste det ut i hvert fall:))

Skrevet

Vil det di at di ble gravid samme MMS som du tok akupunktur? Eller hadde du en mensentrasjon i mellom? Jeg er ferdig med tr i dag! Har sååå lyst til at det skal klaffe neste gang!

Skrevet

Hei!

Jeg har vurdert akupunktur lenge, da vi har holdt på siden august - og at jeg har så uregelmessige sykluser.

Så jeg hadde min første time i dag og skal tilbake på mandag.

Var der i halvannen time og fikk et kjempebra inntrykk - hun stilte meg en del spørsmål vedrørende syklusen og diverse symptomer, så fikk jeg nåler og måtte bli liggendes i 20 min..

Så nå får jeg bare håpe at det klaffer for meg i nærmest fremtid. :)

Det er verdt et forsøk i alle fall.. :)

Lykke til Mammamor82

Skrevet

Jeg prøvd akupunktur etter 10 mnd prøving og en SA. Møtte en fantastisk dame som satt nåler rundt EL, og jeg ble gravid med en gang! Om det var selve akupunkturen som gjorde meg gravid er jeg usikker på, men jeg synes uansett det var deilig å legge alt "stresset" over i andres hender. Akupunktøren ble som en mental coatch for meg.

Lykke til!

Skrevet

Ser jo ut som alle har gode erfaringer med akupunktur!!! Jeg har bare et problem!.... Naboen min er veldig dyktig på det der, hun er jordmor i tillegg, men jeg vil ikke at hele grenda jeg bor i skal vite at vi prøver så hardt!!! Kanskje tullete av meg! Hun er jo proff og sier vel ingen ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...