hero778 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Er det normalt, bruker nan til vanlig og der blir det ikke skum når man rister,, Gulper så masse masse så prøver ut nye merker
C.L.H85 Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Ja colett skummer veldig, jeg brukte den rett etter nan jeg og;) Nå bruker jeg Hipp som visstnok har ny oppskrift og den skummer den og:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 uff ja, det er det eneste med collett jeg syns er teit. Utrolig mye skum så vanskelig å se hvor mye det er i flaska etterhvert som han drikker. Har prøvd både collett, hipp og nan. Og det er som dere sier; det er bare nan som IKKE skummer Prøv å gi babyen litt vann mellom måltidene så kanskje han slutter å gulpe så mye. Funket på jenta mi.
hero778 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 Jenta mi er 2 mnd.. når du ga vann mellom måltidene var det mye? Kaldt eller kroppstemp vann? Kokt og avkjløt?
C.L.H85 Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har gitt sukkervann noen ganger som er kroppstemperert, for noen ganger er vesla rett og slett litt tørst også får hun ut mye luft av det;) Hun er 2 mnd også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå